Gå til innhold

er jeg unormal??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser det er mange som er trøtt her. Men jeg sliter med at jeg ikke får sove om natta. Våkner 2 ganger å må på do, siste gang i 4 tida, då får jeg ikke sove lenger, er sulten, kvalm, tørst, så her i gården blir det lite søvn, sover kanskje 1 time i løpet av dagen til sammen, driver å dupper av når bonna ser tv, eller jeg prøver å lese litt.... skikkelig trasig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke unormal.

Det er så normalt å være super trøtt de første ukene/mnd.

Jeg er sjøl 10+5 og har siden jeg var 6 uker på vei vært sååååå trøtt.

Nå begynner det å gi seg litt.

Jeg våkner også flere ganger i løpet av natta og må på do, så slitsomt for det tar tid å sovne igjen.

Bare tenk positivt, det gir seg etterhvert :)

Skrevet

Har det nesten slik som deg! er 5+0 i dag, og om dagen er jeg slapp og trett, og når jeg skal ta kveld kan jeg ligge lenge å vri meg, finner ikke stillinga å sove i osv.. må tisse, det stikker i magen og det tar laaang tid før jeg klare å sovne:p

Skrevet

Jeg har vært våken to-tre timer på natta annenhver natt i snart tre uker nå. Man blir ganske sliten av det. Jeg aner liksom ikke om jeg er gravid-trøtt føler jeg, ikke rart at jeg er uopplagt når jeg sover så dårlig. Har hatt mye vondt i magen på natta, stort sett derfor jeg ikke får sove. Noen netter har jeg våknet fire og ikke fått sove igjen i det hele tatt. Jeg jobber hjemme et par uker jeg nå, sånn at jeg kan ta igjen litt søvn på dagen, ellers så hadde jeg ikke funka i det hele tatt... Godt å høre at andre også har det sånn da, jeg lurte også litt på hvorfor det var sånn at man ikke fikk sove, hadde bare hørt om at man ble så trett, hehe.

Men kan gjerne ligge og lese avis for meg selv et par timer på natta eller stå opp å jobbe litt klokka fem i ukevis hvis alt er fint der inne! Har UL om halvannen uke, blir spennende:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...