Kathy+Oktoberjente Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 ..i 4-5 netter på rad.. når skal det skje noe mer? noen med erfaring? 10 dager til termin, og såå klar!
*Lissi* Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 9 dager her, og ganske klar jeg også:-) Mitt fjerde svangerskap, men ingen erfaringer med mens smerter eller kynnere......før i natt. Hadde regelmessige kynnere, og lå og bekymret meg for at jeg ikke hadde pakket:-) Heldigvis gav det seg....så i dag SKAL jeg pakke, hehe!
Vannekanne Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Samme her! Har 12 dager til termin... Kan ikke huske jeg hadde menssmerter om natten med nr en, der startet det med kynnere om morgenen- så gikk slimproppen, og påfølgende natt reiste jeg til sykehuset. Og henne fikk jeg 14 dager før termin... vente vente vente...
tullemimor Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 hadde ikke slike menssmerter med nr 1, men har de avogtil nå! regner med det er modningen som holder på og det kan visstnok holde på noen uker...krysser fingra for at det modnes fort og at bebisen vil ut FØR termin!!
rubin Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Åh.. så godt å se at vi er flere!! Jeg hadde det sånn i natt.. vonde kynnere som tok tak i ryggen.. -da begynner man jo å lure!! Men det har roet seg nå Jeg kniper videre; målet er som sagt nye Ahus Men.. nr 4 kan fort komme før, så vi får nå se!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå