Gå til innhold

Menssmerter om natten..


Anbefalte innlegg

Skrevet

..i 4-5 netter på rad.. når skal det skje noe mer? noen med erfaring? :)

10 dager til termin, og såå klar! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

9 dager her, og ganske klar jeg også:-) Mitt fjerde svangerskap, men ingen erfaringer med mens smerter eller kynnere......før i natt.

Hadde regelmessige kynnere, og lå og bekymret meg for at jeg ikke hadde pakket:-)

Heldigvis gav det seg....så i dag SKAL jeg pakke, hehe!

Skrevet

Samme her! Har 12 dager til termin... Kan ikke huske jeg hadde menssmerter om natten med nr en, der startet det med kynnere om morgenen- så gikk slimproppen, og påfølgende natt reiste jeg til sykehuset. Og henne fikk jeg 14 dager før termin... vente vente vente...

Skrevet

hadde ikke slike menssmerter med nr 1, men har de avogtil nå! regner med det er modningen som holder på og det kan visstnok holde på noen uker...krysser fingra for at det modnes fort og at bebisen vil ut FØR termin!! ;)

Skrevet

Åh.. så godt å se at vi er flere!!

Jeg hadde det sånn i natt.. vonde kynnere som tok tak i ryggen.. -da begynner man jo å lure!!

Men det har roet seg nå :)

Jeg kniper videre; målet er som sagt nye Ahus ;)

Men.. nr 4 kan fort komme før, så vi får nå se!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...