nybakt mams Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Kjente klikk i bekkenet, og så flommet det ut vann i sengen... Førstegangsfødende, så litt rart dette her... Hodet skal ha festet seg, det sa de sist jeg var på kontroll ihvertfall, så nå er det bare å vente på rier. Ingen tegn til noe enda, men får håpe det skjer noe så jeg slipper å bli satt i gang om et døgn eller så... Det er tre uker til termin, så litt tidligere enn forventet dette her, men men... Send meg føde og rie-vibber, jenter, klem klem
Lille-My,75 Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Å så spennende!!! Lykke til, da :-) Krysser fingre for at riene starter om ikke alt for lenge. Jeg har termin på fredag, så går og håper på at det samme skal skje meg snart... Men ingen tegn så langt.
nybakt mams Skrevet 18. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2008 Da skal jeg krysse fingrene for deg også, he he. Ja veldig spennende dette her, og veldig rart. har bare såvidt begynt å forbrede meg mentalt på at noe kan skje snart og plutselig er man midt oppi det... mannen min ligger ved siden av meg og prøver å få litt søvn, jeg klarer ikke... Er lys våken, jeg... Hilsen HI
Lille-My,75 Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Skjønner hva du mener... Er også førstegangs. Det at det er lite barn der inne som snart skal komme ut er egentlig ganske uvirkelig og vanskelig å skjønne helt! Håper du klarer å få deg litt søvn i natt, da :-)
cyberkit *fødeklar* Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Ååååå,så herlig!!! Masse masse lykke til!!!
mamma til blå -08 og rosa -11 Skrevet 18. september 2008 #7 Skrevet 18. september 2008 Åh, spennende...! Jeg vil også.. Du må ha masse lykke til...!
lillegulletvårt=) Skrevet 18. september 2008 #8 Skrevet 18. september 2008 ♥lucky U ♥ så spennde =)))) Vill jeg og ...vente vente ,la det skje fort =))hehe
Chidera *tobarnsmor* Skrevet 18. september 2008 #10 Skrevet 18. september 2008 Så gøy! Håper du har begynt å få rier nå? :-)
Skorpion i magen;)*Fødeklar* Skrevet 18. september 2008 #11 Skrevet 18. september 2008 Ja kjempe spennende:D:D:D Lykke til =)
2SønnerSmå Skrevet 18. september 2008 #12 Skrevet 18. september 2008 Gratulerer så mye med vannavgang =) Det skjedde akkurat på samme måte med meg første gangen..hehe.. =)
nanomor Skrevet 18. september 2008 #13 Skrevet 18. september 2008 urettferdig;o) *tryll tryll* her kommer rier
Herkules Skrevet 18. september 2008 #14 Skrevet 18. september 2008 Sender deg masse fødestøv for jeg trenger ikke mitt enda Vet hvordan du har det, sist gikk vannet mitt, men siden det var enda litt tidligere enn deg ble jeg lagt inn på føden. Så da var det bare å vente på rier. Jeg var mentalt veldig innstilt på å komme i gang av meg selv, mens Jm var overbevist om at jeg skulle settes igang. Midt på natten 41 timer etter at vannet gikk så kom riene. Jeg krysser fingrene for det samme skjer emd deg. Bruk tiden til å slappe av, jeg vet det ikke er så lett å sove, men ikke begynn å styr deg sliten nå før fødsel! Lykke lykke til!
nybakt mams Skrevet 18. september 2008 Forfatter #15 Skrevet 18. september 2008 HI her Var på føden til sjekk i dag morges. Hadde regelmessige rier (men ikke så veldig vonde syns jeg) og 1 cm åpning i dag morges. Vi dro hjem og har nå ligget på sofaen og sett filmer og slappet av. Riene er vondere nå, men syns ikke de er så sterke som jeg hadde forventet meg. Vi skal spise lunsj nå og så skal jeg dusje og så kanskje gå en liten tur... Aner ikke om det har åpnet seg mer, men hun sa det var mykt og kjentes modent ut, så kanskje... Uansett forventer jeg mye mer smerter enn det jeg har hatt, så får smøre meg med tålmodighet, he he... Uansett hva som skjer så skulle vi komme i kveld kl 20 for blodprøver og ny sjekk... Cross your fingers, girls:) Klem
MammaTil2Gulljenter Skrevet 18. september 2008 #16 Skrevet 18. september 2008 masse lykketil:) Sender alt avfødestøv jeg har for jeg skal så absolutt ikke føde enda;)
Gjest Nydelige Christina+HØYGRAVID! Skrevet 18. september 2008 #17 Skrevet 18. september 2008 ååå så spennende ! lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå