Gå til innhold

Frustrert! Gah..

Twintipp og himmelblå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vel tidligere ytret min frustrasjon overfor et teleselskap hvor jeg SA opp et nummer i 2006. Jeg husker så inderlig vel at de spurte skal du SI OPP hele nummeret? JA, jeg skal ha et nytt og hemmelig nummer..

Jeg har fått regning på dobbel mnd. avgift i 2!! år, sendt de maange mail, ringt de osv. Og jeg har betalt dette, da jeg fikk et varsel om at hvis jeg ikke betalt ville de sende saken til inkassovarsel!

Jeg ringte IGJEN her om dagen, hun LOVTE at de hadde slettet nummeret nå, men mente at de ikke hadde mottat mail fra meg. Jeg har da lagret siden hvor det er bekreftet at de har mottat mail fra meg osv. Og allikevel var det ikke bra nok!

Hun sa de hadde mottat 1 mail i 2007, Ja, hva tror du stod der da svarte jeg?!! f%¤#"!!/()( JEG SIER OPP DET FORBANNA ABBONNEMENTET!

At det går an, i 2!! år har jeg forsøkt å kontakte dem..

Jeg har snakket med forbrukerrådet, og nå skulle den såkalte "sjefen" kontakte meg, og har enda ikke hørt noe!!

Jeg har en regning som forfaller nå igjen, og ser meg jo nødt til å betale den og! Jeg blir jo millionær om jeg får tilbake disse pengene, noe jeg mener jeg har krav på..

Ble laangt dette, litt frustrasjon ute og går.. Noen som har vært i liknende situasjon?! Må jeg skaffe meg en advokat eller hva skal jeg gjøre?? Forbrukerrådet sa jeg skulle skrive brev.. Ja, men de svarer meg jo ikke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neimen heite Tippetuppa!

Faktisk vil jeg anbefale deg å la være å betale, la det gå til inkasso og send hele klagesulamitten din dit, så skal du se at de får kjørt seg litt disse småjævlene.

Inkassoselskapet er nemlig lovpålagt å stoppe pågang på suspekte, eller dokumenterbart uholdbare krav, samt å tilbakeføre dette og ta det opp med kreditor!

Og banna bein, er klart du skal ha igjen de pengene, jeg kan faktisk ikke skjønne at du har betalt det engang!

Lykke til. KILL KILL!

Skrevet

Har du svart på hvit at du har sagt opp abbonomentet?? Har de fått brev om det?? Og sier de selv at de har brevet???

Men det dummeste du gjør er faktisk og betale regingene de sender.. Det er klart de fortsetter da.. Du betaler jo..

Ikke betal neste regning.. La den gå til inkasso.. Ring så inkasso selskapet og si at du er i tvist med dette teleselskapet og at regningen ikke er din til og betale.. De har da ikke lov til og kreve deg for betaling.. Inkasso selskapet altså..

Bare ikke fortsett og betal ... Da gjør du deg selv en stor bjørnetjeneste..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...