snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Kjøpte den på barnas hus her nå, for 3999 kr.. så glad for det... den er jo såå liten og praktisk... hehe Men jeg lurer på en ting, når det søsken sete hektes på forran, og man legger ned ryggen helt ned på den selve seten, og legger babyen oppi der, og søstra på toppen, virker det som babyen ikke for puste nedi der... skjønner ?? hmm vanskelig å forklare.. Har bare prøvd dem på en gang, og jeg klarte ikke å konsentere meg helt, tenkte hele tiden på om hun fikk luft nok inn... noen andre som har reagert på det ????
Blåmandag¤ Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Kikket på den vognen på Fru Lyng i stad jeg, og bestemte meg ikke for å kjøpe den likevel. Synes den som skal ligge under blir liggende så åpent.. Men vet om mange som er veldig glade i den vognen altså.
LegallyBlond Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Er det når du har plasten over bak du føler babyen ikke får nok luft? Når man har nettet eller åpent får jo babyen mye luft. Jeg brukte vår veldig mye, både med og uten plastrekket og han fikk alltid nok luft =) Kommer jo litt inn på sidene av søskensetet, og plastdekket gjør ikke åpningen helt tett men hindrer likevel at det blåser inn. Så du kan slappe helt av =) Likte vognen veldig godt jeg, får jeg noen gang to tette igjen så kjøper jeg den igjen!
snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 18. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2008 Ja, når jeg har plasten bak ja..og den største ungen ligger på ekstra sete på toppen.... babyen ligger under og sover... huff.. tenkte det samme når jeg kjørte idag også jeg... håper ikke det er noe å bekymre seg for, de har vel tenkt på det når de laget vognen... at det kommer luft inn... jeg får helt klaus.. av å se babyen inni der...
LegallyBlond Skrevet 18. september 2008 #6 Skrevet 18. september 2008 Som sagt, det kommer jo luft inn fra alle kanter rundt søskensetet og i tillegg er ikke plasten helt tett =) Tenk alle vognene på markedet med store, tette plastregntrekk. Ungene får da puste i dem også, og det er jo mye tettere. Tror ikke du skal bekymre deg så mye over det! Min minste likte godt å ligge der, tror han følte det lunt og trygt + at han så rett opp på meg når han kikket ut.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 18. september 2008 #7 Skrevet 18. september 2008 Det kommer masse luft inn der, så det skal du ikke være redd for! Men minste din er vel for stor nå til å ligge under der! 7 mnd, eller no? Da skal jo hun sitte i søskensetet bakerst og største sitte foran i hovedsetet...
snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 18. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. september 2008 Ok, da skal jeg slutte å bekymre meg for det.... takk dere... Jo, hun er 7 mnd, ja hun sitter bakerst ja, men igår og idag, sov hun, og da tok jeg sånn liggestilling på henne derfor lå hun under der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå