Linn88<3Linnea07.06.08 Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Hei Jeg er en jente på snart 20 år, som bor i Oslo. Er opprinnelig fra Nord-Trøndelag, men flyttet til Oslo da min forlovede fikk seg jobb her. Den 7.juni i 2008 fikk vi en datter, Linnea. Kjenner ikke så mange her i Oslo, så det hadde vært koslig å bli kjent med noen på samme alder. Moro både for mor og barn og ha noen å omgås litt med Dersom dere føler for det, kan dere adde meg på msn: [email protected], så kan vi prates litt der, og evt. avtale å møtes for å bli bedre kjent? Føler nemlig ikke for å melde meg på noen barselgruppe, da alle der er mye eldre enn meg. Synes det er mye hyggeligere og lettere å prate med noen på egen alder Send også gjerne en PM, om dere heller vil det. Så, da håper jeg å høre fra noen her, Mvh Linn
akerhusjenta Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Hei,godt å se at det er flere i samme situasjon:) har nylig flyttet til Bærums verk med min forlovede å våres sønn Lucas (8mnd) kjenner ingen,så tenkte at jeg kunne se etter noen her:) blir ufattelig ensomt å gå rundt uten å kjenne noen. samboeren min er på jobb fra 7-5 så da er det bare meg å gullet som finner på ting får å få dagene til å gå. mvh Akershus jenta
Katio Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 hei! Tror kanskje jeg er litt for gammel for dere, Men jeg og ei annen ung mor pleier så møtes i byn for kaffe,sladder,babybio og div. kanskje vi 4 kan møtes en dag? samboern våres jobber hele dagen. Vi er begge 23 år og har barn på 3-4 mnd
Diana,LucasogLeo Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Hei. Jeg er også i samme situasjon. Men jeg har bodd her (i Lillestrøm) i 2 mnd nå, og blitt litt kjendt m noen folk. Men vil gjerne bli kjendt med fler. Sambo jobber 7-4/5 så det blir bare meg og lille Lucas som finner på noe, noe som kan være utrolig kjedelig.
:Kiki Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 Jeg er i samme situasjon!! Bodd i Oslo i snart 2mnder. Kjenner ingen her med barn.. Har to gutter på 7mnder. Jeg er 23 år. Håper vi kan møtes en dag! Er så kjedelig å sitte alene hver dag..
miranda&gullungene*08&09* Skrevet 14. november 2008 #6 Skrevet 14. november 2008 Jeg er jo også litt gammel i forhold til noen.) men føler meg ganske ungmor. bor på oslo vest har en liten gutt på 6 mnd. vi vil gjerne møte noen som vi kan henge litt med på dagene.
Madeleine85 Skrevet 17. november 2008 #7 Skrevet 17. november 2008 Hva med at vi alle her møtes til treff?
Diana,LucasogLeo Skrevet 23. november 2008 #8 Skrevet 23. november 2008 Jeg er med jeg. Noen andre? Hadde vært utroli kjekt å få noen å være med som er i samme situasjon
MammaCecilie Skrevet 23. november 2008 #9 Skrevet 23. november 2008 Hei:) jeg er en jente på 20 år og bor på Strømmen. Jeg vil være med på treff!! Hehe:) Jeg har en sønn på 10 uker. Hadde hvert utrolig gøy å fått til:)
Ingvild! Skrevet 24. november 2008 #10 Skrevet 24. november 2008 Jeg er 20 år og opprinnelig fra Nordland, har bodd et år i Nord-Trøndelag, og nå flytta til Oslo. Har ingen barn, men jeg er dagmamma for ei lita jente på 10 mnd. Kjenner ingen på min alder med ansvar for egne eller andres barn, og hadde vært morsomt å blitt kjent med noen på samme alder for å finne på ting sammen! Gjerne med på noen treff jeg! =)
SonjaPus Skrevet 29. desember 2008 #11 Skrevet 29. desember 2008 Jeg har også lyst til å bli kjent med noen på min egen alder og som har barn. er selv 18 og har en sønn på 1 år. =D Å vi/jeg er så med på treff =) hvor og når?
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 29. desember 2008 #12 Skrevet 29. desember 2008 jeg er 18 å har en jente på 16mnd. bor i drammen, er også gjerne med på treff:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå