Gå til innhold

for tidlig å pakke til sykehuset i uke 33?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i uke 33+2. liker å ha ting klart. i dag har jeg v'ært å skaffet med ei god svart umbro jogge bukse som jeg skal ha med til sykehuset, men alt det andre, for tidlig å pakke det ned syntes dere? eller? å hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg pakket for ca to uker siden, da var jeg ca 32 uker++

Det er greit å ha det klart. Noen ting har jeg ikke pakket enda, men har iallefall begynt.

Jeg har pakket gode klær til meg selv, undertøy, toalettsaker, kamera og batteri, lader til mobilen og litt klær til småtten. Har gjort det ganske enkelt:-)

Skrevet

Jeg er i uke 34 og personlig så syn s jeg det er litt tidlig å pakke den berømte bagen nå.

Jeg har født 2 ganger før, siste gangen veldig kjapt, og har begge gangene fått med meg det jeg ville ha med uten å ha bagen klar i ukesvis føre,så jeg satser på det ordner seg denne gangen også.

Mulig det er lurt å legge klar kamera og videokamera,og laderene til disse,og sørge for at det strøm nok på de, men ellers er det jo ikke så mye jeg ville pakket føre..

Tar det når det nærmer seg uke 39 tenker jeg..

Skrevet

Det er vel aldri for tidlig. Greit med alt som er gjort=)

Har selv ikke pakket den enda, men har planer om å gjøre det snart. Er 33 uker på vei.

Skrevet

Aldri for tidlig å pakke denne bagen. Jeg fikk første i uke 32 og andre i uke 35. Sist pakket jeg mens jeg ventet på mannen min, og tenkte nok ikke helt rasjonelt. Fikk med med pysj og tannbørste. Og tok på meg hvit kosebukse - ikke gjør det! Dette var i vinter, så jeg ble gående med fjellstøvler på sykhuset. Fikk en del kommentarer fra pleierne.

Men vi bor ikke mer enn 30min fra sykhuset, så mannen min kunne komme med det nødvendige. Som noe klær til babyen og litt lettere sko til meg.

Det jeg synes jeg trengte var:

- toalettsaker

- egen pysj/koseklær, ihvertfall bukse. Like greit å gå med skjortene fra sykhuset + klær til hjemreise

- undertøy, selvfølgelig

- amme BH

- klær til baby

- kamera

Det er mange som skriver her at de tar med diverse aktivitetsting, men jeg synes ikke jeg trengte. Enten holdt jeg på med babyen, eller så snakket jeg med sidemann. Lykke til!

Skrevet

Hei! Jeg personlig synes det er litt tidlig, men det er jo veldig individuelt og en må jo gjøre som en selv føler er riktig. Jeg kommer nok ikke til å pakke bagen før jeg nærmer meg termin med noen få dager..

Skrevet

Baggen blir nok snart klar her. Er 34+2 i dag. Og var på sykehuset på søndag da det var en liten en som egentlig hadde litt lyst på en tur ut... Så fikk litt lettere panikk. Så vi kan i grunn forvente han når som helst. Jordmor trodde han kom om en 3ukers tid.

Skrevet

Pakk den akkurat når du føler for det (",)

For å sette det virkelig på spissen her, så er akkurat den fødebagen noe vi faktisk trenger uansett hva som skjer...

Jeg er 33+5, og har begynt å finne frem/kjøpe inn det som skal med i bagen. Selve bagen er ikke funnet frem, men vet hvilken jeg vil bruke (",)

Ikke gjort klart noen av tingene til babyen, bare en oversikt over det jeg skal ha til meg selv. Kommer til å ta det litt ettersom det passer seg i dagene fremover, men har den nok helt klar om 1-2 uker.

Skrevet

Du må pakke når du selv føler for det, ikke når andre mener du skal gjøre det.

Selv har jeg ikke pakket noe til sykehusbaggen ennå, har 20 dager igjen til termin idag, men det er mest fordi jeg bruker så mye av det jeg skal ha med meg, til daglig.

Jeg har derfor skrevet en liste over alt jeg skal ha med, slik at når ting er igang, så kan jeg bare krysse ut en og en ting fra lista. Det skulle ta meg maks 10 min å pakke baggen da......eller mannen min kan gjøre det om jeg er i en slik situasjon at jeg ikke får pakket den selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...