6c65616465726f6e65 Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Hey. Ja, kjære Beth84g startet jo en liten tråd med et enkelt spørsmål. Det er utrolig rart hva man må tåle å høre. Helt utrolig. Oki, jeg har en innrømmelse, JEG SPISER PEANØTTSMØR OG SJOKOLADEPÅLEGG PÅ KNEKKERBRØD! Er sikkert mange her som ikke gjør det...... Men det betyr ikke at jeg er sinnsyk, ond, umoralsk, dårlig menneske etc etc. Spørsmålet var ganske enkelt, formulert så et JA/NEI kunne holdt som svar. Internett gjør det virkelig lett for folk å hevde seg. Tror i det fleste tilfeller hadde de ikke feks kalt meg sinnsyk IRL. Jeg har et flott sexliv, det beste jeg har hatt noensinne, mye spennende, få hemninger, og det er lite skyld innvolvert i SEX! Jeg har hatt flere (lange) seriøse forhold bak meg. Fellesnevneren med sex da var skyld, og ikke alltid like enkelt å bli enige om hvordan det skal være. Sex ble faktisk ikke "naturlig" men anstrengt. Jeg var rettogslett for "åpen" for partneren. Jeg var ikke sexuelt utro under min forrige forhold. Mine ekser "eide" meg, og de sa ofte at jeg hadde et skrudd syn på sex. Jeg syntes de hadde et for seriøst syn på sex...... For alvorlig. Men for meg var det jo bare naturlig, en del av meg. Jeg finnes ikke sjalu, og ønsker heller ikke å eie min partner. Jeg ønsker henne alt godt og den frihet hun måtte trenge. Jeg elsker å se henne være seg selv, og at hun er fri! Jeg tror at friheten vi sjenker gjør at vi setter mer pris på hverandre. For oss (snakker litt for oss kjære) så er vi frigjorte ovenfor sex. Vi er også dønn ærlige, og respekterer hverandre. Vi er 100% enige om alt når det gjelder sex. Der har vi ikke problemer..... Men do lokket derimot, det klarer vi ikke å bli enige om....... Godt vi alle er forskjellige. Mange takk til dere som svarte "skikkelig" på hennes tråd. Gode svar respekterer jeg. De som dømmer og ser ned på andre fordi de liker noe annet på brødskiva, rygger jeg gladelig over med bilen, setter bilen i 1. gir, og kjører fremover med nesa i været! (For så komme på at jeg glemte noe, og setter bilen i revers igjen..........) Seriøst, hadde ikke gjort det, vil ikke ha riper i lakken gitt. Grei tommelfinger regel: de som "flamer" som værst, er de som egentlig har minst å si. XXX Beth84g.
Ønderkåver Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 For min del må voksne folk gjøre akkurat som de vil i sine forhold... Men, det er ikke sikkert at vi som er monogame nødvendigvis bare liker misjonærstillinga med lyset av på lørdagskvelden... Jeg og samboern har etterhvert funnet ut at vi trives godt på en fetishklubb (ooh, har brukt myyyye penger på lakk de siste par åra). I tillegg så har vi funnet ut at både pisk og lenker er gøy, men her i huset er det jeg som svinger pisken da;) Har visst en noe dominant side, hvertfall på soverommet:) Men uansett om vi stadig tester ut nye ting, og krysser noen grenser, så er ikke et åpent forhold noe for oss, ei heller trekant/firkant/orgie... Vet at hvis jeg skulle hatt sex med en "ukjent" så ville det blitt skikkelig vanilje, det vi driver med sammen er jo ting vi har komme fram til sammen at vi liker, over lang tid... Men som sagt, hva alle andre driver med, er ikke mitt problem, så kjør på PS, til dere som ikke vet hva en fetishklubb er, så vil jeg bare si at det *ikke* er en sex/swingersklubb...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå