Gå til innhold

Endelig kom lille Oliver :o)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg endelig født, gikk 9 dager over tiden, men han kom i rekordfart :o) 11.september kl 22.12.

Fødselen ble regnet til 3 timer og 12 min, og jeg var førstegangs,

så det gikk kjapt i svingene. Fødselen gikk fint, bortsett fra en god del sting, og en rift i lukkemuskelen i endetarmen. Formen er fin :o)

 

Så nå koser vi oss hjemme alle tre, og nyter tiden med det lille nurket,

som er så snill, sover, spiser og pludrer :o)

Lykke til videre alle sammen, så snakkes vi kanskje inne på Dinbaby etterhvert :o)

 

Klem fra Tine og Oliver.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med lille Oliver:-)

Skrevet

Gratulerer så mye! Så godt å høre at det kan gå fort med førstegangsfødende også:-)

Kos dere!

Skrevet

Så fint! Gratulerer! Oliver er et kjempefint navn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...