Holly❄️ Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Svigermor er veldig frisinnet for og si det slik, ei veldig hyggelig dame, men litt for rett frem til tider.. Vet dere hva hennes nyeste påfunn er da? INTIMPIERCING!!!!!!!!! Fikk hakeslepp når hun fortalte det.. hvorfor fortalte hun MEG det? Grøss... Jaja, er vel slikt en 50 åring kan finne på... eller??? Jaja, fint for henne:P
nickoline og supermann Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 fnis fnis.... dritbra dame spør du meg. godt å høre at det er håp når man er 50 også....
Bare jeg er meg :o) Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Fikk litt bilder i huet nå,hahha Datt inn bilde av min svigermor med ring "der" *dæven*
Piri Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Hva er det med bestemødre nå til dags? tatovering, piercing, fylleturer........you name it. Ei bestemor skal være sånn som min var. Alltid der, alltid ha tid, strikke og lage god mat med maasssse sukker på. Hadde min bestemor visst at dattera hennes hadde tatovert en sommerfugl på skuldra og flydd på fylleturer med veninnene sine hver enda helg, hadde hun vridd seg i grava! FY SKAM!
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Heller din frisinnede en min gammeldagse spør du meg
nickoline og supermann Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 fniiiiiiiiiiiiiiiiiis og min eks svigermor.... ha ha ha (ler kjempehøyt)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. september 2008 #8 Skrevet 17. september 2008 hehehe, stilig det vel!! Det er noen ganger sånn at man venter lenge med å realisere noen drømmer. Bedre det enn å tattovere kinategn i nakken når du er 16 liksom.. hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå