Gå til innhold

Kveldskvalme,flere?


Kaimana*prøvernr2*

Anbefalte innlegg

Kvalmen holdes i sjakk på dagen,men den kommer nå for fullt etter klokken 17!

 

Forrige uke var jeg i fin form,og uken før det hadde jeg det på morningen,og uken før det hadde jeg det hele dagen....

 

Spyr hver dag når jeg pusser tennene,og det er ikke spesiellt hyggelig nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, blir kvalm utover dagen jeg også. Særlig hvis jeg er ikke er flink til å spise men farter rundt og kommer på middag alt for sent.

 

I går var jeg travel og oppdaget jeg alt for sent at jeg var sulten og løp på butikken for å handle noe siden skapet var tomt. Der fikk jeg hetetokter (!) og ble kjempekvalm, rakk såvidt å komme meg hjem og punktere i en stol mens mannen min fant eplejuice og fikk i stand noe mat i en fei...

 

Har lite erfaring med å være kvalm fra tildigere, men der lærte jeg noe som et smell i ansiktet. Spis FØR du blir alt for sulten.

(er 7 uker på vei)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er det aller smarteste rådet som finnes: spis regelmessig, ellers kommer det snikende eller brått på. Selv om du ikke er sulten i det hele tatt, ta en appellsin eller noen kjeks, hva som helst....

 

Lykke til! Nå har jeg over to ukers konstant kvalme-erfaring og jeg begynner å takle det relativt godt så lenge jeg er føre var: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...