Banshee Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Noen som kan gi et vink om jeg skal velge skoene som er vanntett både fot og skaft eller om det holder med de som er vanntett fot på og har vannavstøtende skaft?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 tja, vi har de som er vandtette bare i foten og det har funket veldig fint for oss. Har dressen utenpå og bruker de kun når det er kaldt og snø. Ellers har vi cherox.
Banshee Skrevet 17. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2008 Forresten, hvordan er de i størrelser, hun bruker 24 i annet nå, altså.. i 24 har hun 1-1,5cm klaring nå slik hun skal. Kan jeg trygt bestille 24 tror du?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Tror jeg gikk opp en str. for lille jeg, men mest fordi hun skulle ha god plass og ikke bli kald på føttene. husker ikke helt fordi jeg kjøpte de i fjor og har enda ikke kjøpt nye i år. :s
Banshee Skrevet 17. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. september 2008 Hmm, what to do ;o) Kanskje jeg bare skal satse på 25 da ) Takk skal du ha hvertfall, jeg ble litt mye klokere )
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. september 2008 #7 Skrevet 17. september 2008 jeg elsker sorel skoene. de er helt fantastiske, småen elsker de også. eneste humbugget med de er at de er litt vansklige og ta på, men etter et par ganger tenke jeg ikke så mye på det.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. september 2008 #8 Skrevet 17. september 2008 synes du de er vanskelig å ta på? hvorfor det? hehe.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. september 2008 #9 Skrevet 17. september 2008 jeg gikk også opp en strøelse og det var apselutt ikke dumt. selv om man aldri trenger ullsokk oppi. har sorel til meg selv også, og de er så varme at jeg aldri har opplevd maken
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. september 2008 #10 Skrevet 17. september 2008 fordi det ikke er noe knyting eller noe i den duren. bare stappe forten nedi. barnefar ga opp og kjøpte sitt eget par.. hehe.. syns de er litt vanskelige og ta av meg selv også, når jeg bruker mine.. heheh (men av er ikke noe problem på småen)
Banshee Skrevet 17. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 17. september 2008 Hvor selger de Sorel til voksne da? Er der noen vanlige kjeder? Selger noen av sportsbutikkene de feks? Og til slutt, pris til de voksne? ;o)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. september 2008 #12 Skrevet 17. september 2008 oj, nå spør du mange spørsmål jeg ikke aner svaret på. kjøpte mine i fjor på salg, tror det var ganske mye salg også. for søster var i ekstrem ekstase og overtalte alle til og invistere.. hehe.. betalte 500 for de. hvilken butikk aner jeg ikke heller siden det var hun som fikset. men jeg møter henne i morgen, så jeg kan spørre da?
~sjiraff~ Skrevet 17. september 2008 #13 Skrevet 17. september 2008 Vi hadde de med vanntett for og vannavstøtende skaft (tror jeg) i fjor. Og jeg er usikker på om jeg vil gjenta det kjøpet. SNuppa ble en del våt på føttene, hvertfall mot sluttn av sesongen, ennå vi impregnerte flere ganger.
Banshee Skrevet 17. september 2008 Forfatter #14 Skrevet 17. september 2008 Hehe, høres flott ut mortilgunnar 86% )
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. september 2008 #15 Skrevet 17. september 2008 Det er så rart hvor forskjellig erfaringer folk har med sko og dresser osv. Lille var ikke våt en gang på beina enda vi ikke imprignerte i det hele tatt. helt snodig altså. Og hun er ute hele dagen lang. Du må holde igjen i foret Gunnar, når du dytter foten ned eller tar de opp. Jeg køpte mine sorel på G-sport på alanbru til 500 kr også. Salg ja. De med brunt skinnskaft og blå nede. Kjempegode sko og gleder meg til å finne de frem til vinteren, selvom de er noe tunge og løpe rundt i skogen med da. hehe. Kjekt å kunne ta ut foret og slenge de på badegulvet om kvelden synes jeg, så om de er litt fuktige så tørker de jo med en gang.
Banshee Skrevet 17. september 2008 Forfatter #16 Skrevet 17. september 2008 Hmm, jeg skjønner jeg må ut på vandring etter sko til meg selv med ;o)
~sjiraff~ Skrevet 17. september 2008 #17 Skrevet 17. september 2008 Men jeg er litt usikker på hvilke sko jeg hadde da. De var svarte nederst og rosa ellers, kjøpt på skoringen. Begynner å tro at det er forskjell fra skopar til skopar jeg. hehe.. Første bhgåret til snuppa hadde vi ponnysko, de var helt fantastiske. Hun kunne stå i sølepytter i evigheter uten at en dråpe kom igjennom. Neste år kjøpte vi naturlig nok også Ponny sko. De var helt rævva. Lakk som en sil...
Den heldige eier av ett barn Skrevet 17. september 2008 #18 Skrevet 17. september 2008 Har sett sorel sko til voksne på eurosko.
Gjest Skrevet 17. september 2008 #19 Skrevet 17. september 2008 Sorel til voksne er supervarme gode støvler og trim i en og samme pakke..... nesten som et kinderegg;)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. september 2008 #20 Skrevet 17. september 2008 høres ut som de samme vi hadde, bare at vi hadde de blå "gutte" skoene fordi de var utsolgt for råååsa! hehe.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. september 2008 #21 Skrevet 17. september 2008 hehe.. jeg fikk en fin teknikk etter vært, og jeg virkelig elsker de skoene, mye bedre en masse annet. og mine føtter eller småens føtter har aldri vært våte og vi har ikke inprignert de en gang.. hehe.. rart.
Dailis Skrevet 17. september 2008 #22 Skrevet 17. september 2008 Jeg syntes det var kjempeforskjell fra merke til merke hva slags str jeg skulle kjøpe. Varierte med hele 2 str! Jeg synes sorel sine sko var skuffende. Sympatex er mye bedre. Aldri våt eller kald. Prisforskjell aner jeg ikke.
~sjiraff~ Skrevet 17. september 2008 #23 Skrevet 17. september 2008 Ja jeg har jo kun hørt pent om de skoene. Så lurer på om vi vr uheldige med vårt.. ) Vurderer å prøve de ett år til.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. september 2008 #24 Skrevet 17. september 2008 Spørs jo sikkert litt på hva man er ute etter da. Vi har cherrox til sånne slapsedager da det ikke er så kaldt, også bruker vi sorell når det er kaldt og "tørt" (snø seff..men du skjønner). Er nødt for å ha noe som holder lille sikkelig varm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå