Gå til innhold

Nå er jeg litt letta. =))

LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk snakka litt med kjæresten min om julefeiring, både nå til jul, og fremtidig, og vi er helt enige om hvordan vi skal gjøre det. :-) Begge vil feire jul hver for oss med våre familier nå i år mens vi ennå ikke bor sammen, den er grei. Men det beste er at om vi flytter sammen skal vi feire jul hjemme, hos oss selv. Han har stor (og litt krevende) familie, og jeg var redd det skulle være obligatorisk å være der på julaften (og spise LUTEFISK!?!), men heldigvis, han hater disse store sammenkomstene og vil egentlig feire jul alene på ei hytte innerst på fjellet. Så da blir det feiring etter min smak, hjemme hos oss med bare mine, dine (og kanskje våre) barn.

Må innrømme jeg er ganske happy, etter å ha lest her inne hvor mye styr mange har med feiring her og der og sure svigers og påtrengende søsken og sjefete foreldre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt å få det avklart.

Ikke gøy å "grue" seg til jul fordi en må ferie et sted en egentlig ikke vil være!!

Skrevet

Ja, kjempegodt. Tror i grunnen han også gleder seg til å slippe masse pes i jula, så tror det kan bli kos. Når den tid kommer. =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...