Gå til innhold

Hva er det beste ulltoyet til en baby? (5-6 +mnd.)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min forste vinter med baby. I jungelen av Merino ull, Janus, Joha, Prinsesse ull...hva heter det alt sammen. Hva er best og bruke til de minste under dressen? Noe som er supermykt og klofritt og hvor kjoper dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prinsesseull er fra Janus. ;)

Jeg liker Janus, Joha og Nøstebarn. Og Tom og Trine og Name it.

Hadde nok ikke kjøpt så mye av det aller dyreste til en liten baby.

Skrevet

Klikk deg også inn på den som heter dobbel baby, den har jeg brukt mye når snella var mindre.

Skrevet

Hvor kjøper man egentlig Devold?

Min har en lue derfra, den er helt nydelig.

(Fikk den i gave)

Skrevet

Alt som er maskinvaskbart synes jeg. Har vært veldig fornøyd med Janus. Joha, Name it (fine farger men litt rar passform) og Cubus sitt liker jeg og. Liker idéen med ubehandlet nøstebarn ull, men ble for tungvint med håndvask for meg.

Skrevet

Hvordan rar passform?

Synes den passformen er perfekt jeg..

Skrevet

Devold - den har jeg sett på Intersport. Er den fin?

Skrevet

Lagret litt for fort.

Siden de er så ettersittende?

Skrevet

Var det name it som hadde rar passform? Litt brede, var det det? name it er 'romselige' i str. Somregel litt brede i andre ting. Har ikke provd ull. Men min gutt er en liten plugg, så det kan jo fungere bra...he-he!

Skrevet

Check your e-mail, he he! Sorry it took me so long!!!

Skrevet

Hey you! I should ask U about the woolies, U have the experience there Florida girl. What a turn of tables, the norwegian girl is aksing about wooiles, ha-ha!

Skrevet

Der var den, ja! Kunne ikke huske hva det merket het!! Det beste vi har hatt til vår gutt som nå er fire. Anbefales!!

Skrevet

Devold får du kjøpt på både Inter Sport og G-sport ihvertfall og sikkert flere som har det med :o)

Kjempegreit når det både kan vaskes og tromles i maskina :o)

Skrevet

Name it sitt ulltøy har jeg litt dårlig erfaring med. Jeg kjøpte bode og strømpebukse i fjor som gikk i oppløsning etter få vask. Prinsesseull er jo så søtt da. Det og Joha var de merkene jeg var mest fornøyd med i fjor ihvertfall.

Skrevet

Hey! Yeah... it's not easy coming from the sunshine state to cold as hell Norway and not only having to dress yourself but your kids too, ha ha ha!

Skrevet

Ikke si det da, jeg kjøpte akkurat to bodyer og en longs fra Name It.

Æsj.

De har holdt seg fint så langt i alle fall.

Skrevet

Don't really know anything wool, sorry...

Skrevet

I am telling you....I just got the hang of the girls 'attire' last winter. Now I have to learn the inns & out's of the jungle of the baby attire....U would think I know this sense I grew up here, but You know...it has been 3x years and I can;t remember what my mom put on me, ha-ha!

Skrevet

What do u use for the kiddies? Fleece? I am personaly a big fan of fleece. Always hated wool, and don't use it for myself. But then again backi in those days they didn't have all this super soft, super thin cottne/wool comboes etc. What do you use on M....... and the girls winter time?

Skrevet

I remember when I first moved here......my hubby had to dress me, poor guy, I was completely useless!!....dressing in Norway in the winter is very complicated :-)

Skrevet

Jeg synes Name it holdt seg fint i vask jeg, men bodyene i fjor var litt vide og så var de korte i ermene. Jeg synes det er best at ermene er litt lange og trange sånn at de ikke sklir oppover når man skal ha en annen genser over igjen.

Hun på Barnehuset på grünerløkka sa at de hadde fått en del tilbakemeldinger angående passform men at Name it sikkert kom til å forbedre det, var visst første året de produserte ull fjor.

Min lille gylne gutt brukte den limegrønne name it bodyen MASSE. Deilig med litt farge :-)

Skrevet

Synes særlig ermene på den er fin jeg, kanskje de er forandret i år?

Jeg liker Janus, men de er litt vel vide på min lille. :)

Den limegrønne har jeg sett på en liten gutt, den er så søt!

Skrevet

Uups manglet en i. Produserte ull i fjor skulle det stå.

Skrevet

Da har de sikkert fiksa opp i det som gjorde at de tålte vask dårlig. Jeg leverte mitt tilbake til butikken i fjor og fikk igjen pengene. Det var visstnok flere som hadde klaget før meg. Hvis de har gjort noe med passformen etter klaging har de sikkert gjort noe med andre problemer også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...