¤ Aron & Emil ¤ Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Som vasket huset grundig,ryddet og støvsuget og gjorde det strøkent hjemme kvelden før babyen kom?helt merkelig når jeg tenker på det nå, for jeg fødte over 3 uker for tidlig. Nå er det ihvertfall bare 5 uker til jeg har termin igjen, og jeg venter spent på denne vaske lysten en gang til:)hehe..
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Menne... Hvis du hadde storrengjøring er det vel kanskje ikke så rart at fødselen satte igang...? =)
elinom trebarnsmor Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Det er helt normalt å bli ivrig like før fødselen setter igang. Bare fordi hodet ditt ikke vet at det kommer til å skje, betyr ikke at kroppen ikke vet. Det er mye som skal være i orden. Jeg har hatt det slik bagge gangene før, fødte to og tre uker før termin. Spent på hvordan det blir denne gangen;-)
SuperMoM*to jenter* Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 iiik, jeg vasket hele huset og styrte på i går!!! har ennå 5 uker igjen:P hehe;) tror ikke noe skjer her i gården ennå nei! men hadde vært gøy å føde i uke 38 denne gangen også? da er babyene perfekte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå