Gjest Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 har du født????? Trodde det var lenge til du hadde termin. Alt bra? Stor klem
susemor-3 små Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Ja, endelig kom han natt til mandag, med hjelp av fullmånen, hehe. 6 dager etter termin, så jeg var rimelig lei på slutten. 3 timer lang fin, fødsel, og alt er bra med oss. S&S har vært hos mormor/bestefar over en uke nå, og kommer hjem i morgen. Blir spennende å se hvordan de behandler lillebror:-)
Gjest Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 oi så bra:) Jeg vedder ivertfall på at det blir hektisk hehehehe. Hva skal vidunderet hete? Er han lik de andre 2? Må prøve å komme meg en tur til Oslo så vi kan treffes en dag!!
susemor-3 små Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Takk:-) Det ble en Anton - fant ikke noe fint nytt S-navn... Hektisk er vel forbokstaven, hehe. Regner med en klåfingret storesøster som skal holde/bære hele tiden, og en supersjalu mellombror som tar opp bitearven etter storesøster:-( Måtte gudene gi meg styrke, hehe!!
Gjest Skrevet 17. september 2008 #7 Skrevet 17. september 2008 Sender over en stor dose herfra:) Anton er jo litt kuult da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå