Gå til innhold

Leggetider


anibe

Anbefalte innlegg

Lurer på om de fleste har startet og legge knøttene tidlig? Vi får ikke rotet oss til å legge frøkna før i 22-23 tiden, men da sover hun iallefall til ca. kl.8-9. Har store ambisjoner om å legge henne før, men det har vi ikke kommet igang med ennå. Begynner å merke tendens til rutiner i hverdagen, så det er kanskje på tide å legge henne litt tidligere hver kveld framover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her kom alt snikende av seg sjøl egentlig. Nå legger han seg ca8. Lar han aldri sove etter 6 på ettermiddagen, vis det ikke er no spes. Sover han etter det blir det så ille sent før han sovner på kvelden..

 

Prøv deg fram litt. Tror døm har godt av å legge seg i tålig tid jeg. Det har vi godt av også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ingen sånne rutiner her nei. Tuppeluppa spiser så mye på kvelden at jeg kan ikke legge henne og så måtte inn å amme hele tiden.. Så inntil videre styrer hun det selv, så når hun er blitt litt større og får grøt og jeg er sikker på at hun er mett og god, da skal vi trø til med slike rutiner vi også. Men hun legger seg en eller annen gang mellom 22 og 23 hun også, og nettene er som regel veldig gode her, så det er helt i orden egentlig! Jeg koser meg stort med henne på kveldene.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har rutinene kommet sakte men sikkert av seg selv.. Småtten er stuptrøtt når klokka er 19.00 så her er han i seng mellom 18.30 og 19.00 . Han sover til ca 01.00 og får da et måltid, så et måltid til i 5 tiden. Vi står opp i 7-8 tiden på morgenen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Her er det legging klokka 18.45-1900 . han har siste duppen sin klokka 16 til ca 17. Da har jg gitt nest siste pupp rett før kl 16 slik at han er god og mett når han tar siste dupp. Etter at han våkner kl 17 så tilbyr jeg ikke pupp, og han er sluttet å mase etter det også. vi koser og styrer på litt og går på badet ca kl 18, da får han ligge å sprelle litt naken før jeg enten bader eller vakser han til kvelden, siste pupp blir gitt klokka 18.45 og da er han skikkelig sulten og tar all melka jeg har. Da er han super god og mett og jeg legger han rett i senga etterpå, synger en sagn og sier god natt, og lyset er av. Da sover han til 24 ca og får pupp, så 03 og så i 6-7 tida. han sover så videre til 8.30 da starter dagen hans.

 

Er selv super fornøyd med rutinene, for men hu første så hadde vi ikke ordentlige rutiner før hun var 7-8 mnd. Så det er bare å starte opp damer... Stå på!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

legger henne mellom halv ni og ni og da sover hun til ca halv åtte og åtte om morgen. og hun sover noen timer midt på dagen ikke etter fire da er hun våken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...