Gå til innhold

RØYKESLUTT!!!!

♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg prøver å slutte å røyke nå....er egentlig bare dritt lei hele røyken... men dere som har slutta før.....hvor lenge har man abstinenser...?? og hvilken dag er værst...??+

det er 2 døgn siden jeg slutta og jeg har hatt det mye værre i dag enn i går, men det går greit altså....:o)

håper bare virkelig jeg kan klare dette....:o) (xxx)

håper noen kan svare....:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har røyka her inne eller....??? hehe....;o)

Skrevet

Verste dag er den første festen spør du meg.

Røyk og alkohol høres liksom sammen....

Klarer du å ikke røyke da, ja da kan du si at du har sluttet :0)

Skrevet

Jeg hadde ikke abstinenser, er overbevist om at det er psykisk. Og klarer du å overbevise deg om at abstinensene bare er psykisk, så klarer du lett å overvinne dem. Er du motivert - så klarer du å slutte uten problem.

Det er ingen som tvinger i deg røyk, og har du ikek røyk i umiddelbar nærhet - så er det ingen unnskyldning for å røyke heller. Da må du faktisk gjøre flere ting - du må dra på butikken - du må "bestille" røyk - du må betale - du må tenne røyken - og du må heve den til munnen! FOR ETT TAP :-) Du klarer selvsagt å la være.. på ett av disse tidspunktene bør det slå deg at du har sluttet, og dermed ikke trenger røyk. Røyk gir INGEN gevinster.. den tar enkelt og greit sakte men sikkert livet av deg.. den gir deg samtidig en pinefull død-- herlig!

Ingen propaganda her altså *kremt* (har røykt selv).. men nå som jeg har vært røykfri i snart fire år - så kunne det ikke falt meg inn å røykt igjen ! Aldri om jeg vil bli en slave for noe igjen! Jeg styrer det jeg selv vil ha.. :-)

Lykke til! Ha styrke!!!!

Skrevet

jeg har hørt flere fortelle om en eller annen bok (som jeg selvfølgelig ikke kommer på nå) men i så fall, de som har lest den har sluttet på dagen..så lurer fælt på hva som står i den boken!

Skrevet

det blir nok en stund til jeg skal på fest...hehe...har lixom ikke tid til å feste på en stund....men synes det er ille nok nå jeg da....huff og huff...hehe....:o)

Skrevet

Enig med hun over meg. Jeg slutta for snart 2 uker siden, og jeg kjenner ikke savn engang.

Jeg bare bestemte meg, fant ut at det er for idiotisk og ikke minst for dyrt å røyke. Bestemte meg en kveld (mens jeg røyka...) og dagen etterpå var jeg slutta.

Det er bare til å ikke røyke, det er ingen som tvinger deg. Når det gjelder abstinenser så har jeg ikke kjent noe til det, så jeg vet ikke hvor lenge det er vanlig å ha det.

Skrevet

Synes dag nummer 4 var verst (føltes ut som jeg hadde høy feber hele dagen å våknet mange dager på i løpe av natten.)

Etter det gikk det over.Men jeg var røykfri i 6mnd. før jeg sprakk.

Prøver å slutte igjen nå har trappet ned og fra i morgen er det ingen røyk...

Lykke til

Skrevet

jeg slutta jo å røyke når jeg gikk gravid....da var det helt jævlig...slutta jo ikke for min egen del men fordi jeg hadde en baby i magen....men nå slutter jeg jo for min egen del og må jo si at det går mye lettere nå enn sist gang....men kjenner jo suget etter vanen er der....er jo ikke smaken jeg savner, men alt det andre rundt det....hehe....er ikke bare bare nei....;o)

Skrevet

Endelig ikke røyker er boka du tenke rpå.

Har ikke lest den selv, men har flere venninner som har sluttet å røyke etter å ha lest den.

Skrevet

okey...så det blir værre....hehe....men jeg SKAL klare det altså....hihi....;o)

lykke til for deg også da....:o)

Skrevet

Har ikke hatt noen abstinenser ennå, men er ganske irritabel. Velger å skylde på gravidhormonene for den biten, og bare ta en dag av gangen :)

1 uke uten nå.. .var litt treig å slutte, siden sambo ikke gidder å samarbeide..

Har en pakke røyk liggende på hylla, og forunderlig nok har jeg hatt det mye mye værre de dagene det ikke har vært noe røyk i huset. Jeg er overhodet ikke fristet til å ta en når de ligger der helt åpent.

Skrevet

1 uke HELT uten ja, men har max røyket 2 på en dag de 2-3 ukene før det...

I tilfelle noen skulle velge å si hvor horribel jeg er som ikke kutta ut på dagen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...