*venter nr. 2* Skrevet 18. september 2008 #26 Skrevet 18. september 2008 Luna er en matrett på Shell...
MaMmAnÅtiLtO Skrevet 18. september 2008 #27 Skrevet 18. september 2008 Syns det er fint jeg. Men kanskje bedre som hundenavn?
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 18. september 2008 #28 Skrevet 18. september 2008 Jeg synes det er _veldig_ fint!
Den lille blå smurfen Skrevet 18. september 2008 #29 Skrevet 18. september 2008 Svogeres hund heter Luna...
Gjest Nydelige Christina+HØYGRAVID! Skrevet 18. september 2008 #30 Skrevet 18. september 2008 Katt eller hund..eller noe med kylling i:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå