Karri -julibaby i magen Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Jeg var overbevist om at jeg hadde EL på fredag. Hadde også stikkinger nederst i magen på høyre side. Stikkingene varte helt til søndag. Men igår (tirsdag) så hadde jeg akkurat samme symptomer på EL. Men det kan jo ha vært noe annet kanskje? Går jo rundt og tolker hvert minste lille tegn som EL nå. Blir jo helt gal av å lese på disse bli-gravid-siden ;-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Det varierer fra person til person hvor lenge man har EL-slim, selv har jeg det alt fra en dag til nesten en uke. EL er ihvertfall vanligvis siste dagen med EL-slim eller dagen etter. EL-smerter kan man ha en god del dager før man har EL, men man kan også ha det når man har EL og i dagene etterpå. Dere får kjøre på annenhver dag, så er dere sikre på å treffe. Eller så er EL-tester og/eller temping veldig lurt:) Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå