Aprilprins<3 *fødeklar* Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Det var jeg ikke med førstemann... Jeg jobber 100% i helsevesenet og har en sønn på 3 år i full fart. Føler meg konstant uopplagt og trøtt!! Er 9+2... Når kan dette gi seg??
casandra1980 Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Jeg tror det kan vare ganske lenge.Er nå 11 uker på vei.Å sover minst 12-16 timer pr døgn.Heeelt utrolig at det går an.Har ikke overskudd til den minste ting.
♥REBECCA♥ Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 jeg er også super trøtt,alt jeg vill er jo og sove,ov overskudd hva er det. jeg har en sønn på 6år og en på 3 mnd, og når kl er 20 på kvelden så er jeg helt ødelagt jeg :/
charlie2880 Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Er også veldig trøtt,og dette med trøtthet er jo normalt. Men det kan blit litt bedre for min del, da jeg har jernmangel. Fikk brev om det av legen min. Så jeg skal ta Hemofer, og da blir det sikkert litt bedre... Lykke til til dere
Kæmma og trultene Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Hei! Jeg og er veldig trøtt, og ble faktisk sykmeldt 50% avb legen min pronto. Har full job og ei vilter to-åring hjemme, og han sa det var viktig å være der for henne også. Så nå jobber jeg 8 - 12, sover et par timer og henter vesla i bhg, koser meg med henne og sambo og sovner på sofan til nyhetene somreglel he he. Kan gå over om noen uker (jeg er 6+5) eller vare hele sv.skapet - umulig å si vistnok..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå