FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Hva slags votter anbefaler dere, jeg vil helst ha noe som ikke koster skjorta, og som finnes is må størrelser. Bopen er kald på henda om dagen.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Vi kjøpte noen som minner om Reima sine, men i merket Lassie (kjøpt på Barnas Hus) - kjempegode til halve prisen. Disse er nok greiest til lek. Til "pynt" (i vogn og sånn) har jeg pleid å ha ullvotter eller vanter.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 17. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2008 Det er ute-og-leke-votter til barnehagen hun trenger ja. Det er litt kronglete å komme seg til Barnas Hus for meg, skulle helst hatt noe dte gikk an å få tak i i Oslo sentrum.
Gjest Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 både troll og reima har tynne ullvotter som er perfekt til dager som i dag. husker ikke hva de koser 99, eller 199 k tror jeg. eller huske rjeg vi kjøpe noen vanter ( bare uten fingre ) på kapphal i fjor. tror de kostet 30kr eller noe. vi brukte ikke dem så mye fordi jenten her blir så iskad at hun blir blå på fingrene, så vi må ha ull!
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 17. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2008 Jeg vil nok enten ha ull, eller vanntette. Det er vel liten hjelp i votter som blir våte og kalde. Hvordan får man slike votter til å sitte egentlig?
~sjiraff~ Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Hvor finner man disse ullvottene da? Vi har prøvd det meste av votter føler jeg (Troll, Reima, Ticket, + div billige merker), ingen holder henne varm på henda over tid. Så jeg tar gjerne i mot tisp )
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 17. september 2008 #7 Skrevet 17. september 2008 Har forresten også regnvotter (regnjakke stoff uten fòr)- så er de vanntette, og til halvkalde dager kan man ha ullvanter/votter under. de har en strikkgreie på sånn at man kan stramme dem litt rundt håndleddet, og så går de nesten opp til albuen oppenfor (utenpå dress er nok lurest). Usikker på om det var HH eller Reflex, men det får du vel tak i "hvor som helst også" )
Gjest Skrevet 17. september 2008 #8 Skrevet 17. september 2008 hvi du skalha vanntette så må du nok kjøpe votter da, og ikke vanter. jeg sverger til troll der også. med ull inni, også sitter de godt på hånden. hehe, votter på barn er vel alltid et lite problem. løsningen er å løpe etter den og dra dem opp hele tiden;) neida. her sitte rtroll hvertfall veldig godt på. tar den på før vi tar på dressen så de kommer godt opp på armen, også er jeg litt nøye med å ikke ha for store votter, mange kjøper jo en str forstor så det skla passe hele året. men kjøpe heller dem som passer nå også får vi helle kjøpe nye om nødvendig. holdt hele sesongen i fjor hvertfall:) er jo håpløst og leke for disse små , hvis vottene er for store. eller så får du strikke et par ullvotter og tove. det er godt og varmt:)
Gjest Skrevet 17. september 2008 #9 Skrevet 17. september 2008 tenker du på å holde seg varm på vinteren eller sånn som det er ute nå? trool sine regnvotte rmed ullfor inni er helt ok nå. det samme med med ullvantene til troll ( har bare brukt reima sine ullvaner et par ganger, så skla ikek si for mye om dem). det vi gjorde på vintrstid i fjor var at vi hadde troll vintervotter ( er jo ull inni), også tok vi ullvantene inni der igjen. holdt bra på vanlige vinerdager. ble kald når vi var på fjellet og det var 10minus osv. ble jo småkald på fingrene i bhg og ute også, men det blir hun av ingen ting( det blri jeg også).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå