¤mamma til to prinsesser¤ Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Jeg "brenner"/klør i underlivet. Utvendig. Ikke veldig vondt altså.... Men kjenner det godt... Kan det være urinveisinfeksjon? Eller kjenner man det mer innvendig? Er så kjedelig å kontakte legen hvis det ikke er noe:-)
Skravlefruen med huleboer Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Tenker mer at det er soppinfeksjon jeg. Du kan selv kjøpe produkt på apoteket for å behandle. Trenger ikke oppsøke lege. Dersom du mistenker uvi, så bør du kjenne etter om det svir når du tisser og om du eventuelt kjenner en rar/ubehagelig lukt av urinen. Noen føler også at de aldri helt får tømt blæren helt, mens andre igjen oppdager blod i urinen (da kan det være nyrebekkenbetennelse). Du kan enten bestille time hos lege, eller kjøpe en urinstix på apoteket som forteller deg om det er utslag eller ikke, og om det samsvarer med en uvi eller ikke. Er det en uvi må du mest sannsynlig til lege for å få resept på antibiotika. I første omgang ville jeg prøvd en soppkur :-) God bedring
Skravlefruen med huleboer Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 ps. Ved gjentagende irritasjon (dersom det er sopp) bør også mannen din gjennomføre en soppkur. Menn kan smitte oss kvinner uten å vite om det, fordi de som oftest er symptomfrie.
¤mamma til to prinsesser¤ Skrevet 17. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2008 takk for svar:-) Han klør faktisk litt han og.... Da er det vel sopp da! tenkte ikke på det jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå