Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Lillegutten er 9 mnd, har nå siste uka prøvd å få en rutine på ting her, men uten nytte virker det som.. Vi står opp klokka ni, da får han melk. Ca ved elleve halv tolv tiden får han grøt og ved to halv tre tiden får han middag. Ved seks tiden får han litt melk igjen og ved halv ni tiden får han grøt og melk til kvelds. Går så å legger han i sengen for natta ved ni tiden.. Da har han kanskje hatt en liten blund på dagen en time ca, blir seriøst gal!! Ungen er stup trøtt men ikke faen om han skal sove!! Kan noen hjelpe meg?? Går inn til han flere ganger for å roe han ned, men straks jeg går ut igjen er det grining..
Tjukkebolla hjelper deg! Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Mitt tips er å legge gutten for natten kl 18. Det funket for oss. Han er nok overtrøtt og da kan noen envher få søvnproblemer. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 karin naphaug sin. sov godt heter den. Løp og kjøp.. Der får du nok masse gode tips!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå