Gå til innhold

"Svetteoperasjon"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så utrolig plaget med svette under armene. Ikke bare når jeg trener, men også i sammenhenger der jeg er litt nervøs eller "spent". Altså ofte i sosiale sammenhenger med folk jeg vil gjøre intrykk på. Da er det ikke akkurat så gøy å sitte der med store, mørke ringer under armene :-(

Nå vil jeg kle meg i det jeg liker, og kunne slappe av!

Så.. Noen som har fått behandling for dette?

Jeg er interessert i både å kutte "svettenervene"? til armhulene kirurgisk, eller å bruke noen form for laser?

Noen som kan hjelpe meg med info eller erfaringer?

Jeg bor i Bergen, er det noe slikt tilbud her?

Blir veldig glad for svar! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, jeg kan hjelpe deg med info! Du trenger absolutt ikke å operere! Har samme problem som deg, bare verre.... Har vært slik i alle år, blir kliss våt under armene bare 5 min etter påkledning, og det lukter svette og. Får alltid våte flekker hver dag. Absolutt ingen deodoranter uansett kvalitet og pris har funket på meg. Redningen kom nå for noen uker siden da jeg fant ut at apoteket har begynt å selge vidundermiddelet. Det heter aluminiumsklorid som er sprit/liniment som du påfører en gang i uken før du legger deg og vasker den av om morningen. Du vil ikke svette en eneste dråpe på en uke, garantert! Den funker perfekt!

Skrevet

Sterilan er nok ikke løsningen.. Men aluminiumsklorid derimot! Bare vær nøye og følg bruksnvisningen!

Skrevet

For mange funker ikke det de selger på apoteket dessverre...

For noen år siden fikk jeg injisert botox under armene. Dette var utrolig effektivt! Var utrolig fornøyd emd resultatet, kunne plutselig gå med fargede, og til og med gråmelerte topper!

Bakdelen med det er at det koster endel (rundt 4000,- synes jeg å huske) og at effekten går ut etterhvert. Hos meg varte det nesten et helt år, og var helt klart verdt det. Det sies også at man kan få litt mer svette andre steder på kroppen, men det merket ikke jeg noe til ihvertfall.

Man kan også gjøre behandlingen på hender, hvis man er plaget med mue håndsvette.

Vet ikke hvor man kan gjøre det i Bergen, men jeg var på en klinikk på Sjølyst i Oslo, som jeg anbefaler på det varmeste. Går jo an å surfe litt på nett, og se om det finnes et sted i Bergen som gjør det? Det gjøres ofte på steder som utfører plastiske operasjoner ol. da det er sykepleiere som setter sprøytene. Det var ikke vondt, rundt 20 små stikk under hver arm. Går kjempefort.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...