HokusPokus&Filiokus Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Hva er det som får samboeren min til å tro at jeg er hushjelp, siden jeg er sykmeldt og hjemme hele dagen?? Jeg gjør ALT husarbeid, lager middag og handle! Prøver ihvertfall å gjøre så godt jeg kan! Han kan ikke engang rydde vekk maten etter seg! Ikke engang de dagene jeg er helt ødelagt og bare ligger, gidder han å løfte en finger, da er han sliten eller har vondt ryggen, eller må prioritere utearbeid mens det er lyst. Jeg blir såå frustrert!!! Nytter ikke å si noe heller, for da er han sliten, for han er oppe så tidlig om morran og jobber hele dagen! ÅÅÅÅÅÅ!!!! Sånn.. Der fikk jeg det ut, puh
john gravid Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 full forståelse herfra. jeg er i uke 32,med ekstrem bekkenløsning,kraftige vonde kynnere gjennom hele dagen,sover lite fordi ryggen verker så.mye syting her, men tillfelle.dette er barn nr 4,har en på 20 år, han bor ikke hjemme lenger, en gutt på 17, å en jente på 12,å min kjære samboer som sier at, nå syntes jeg synd på deg,men han gjør ikke noe husarbeidet.jeg klarer ikke vaske gulv lenger,for jeg kommer ikke opp uten masse smerter når jeg bøyer meg.bruker en del krykker nå.men er det noen andre som vasker her.eh,nei.menn er noen rare skapninger. der fikk jeg ut litt også.takk for innlegget ditt,hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå