Gå til innhold

Noen som gir 8 mnd grøt til 15 mnd gamle barn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gir 12 og 15 måneders grøt til en på 22mndr.

Tenker at det er best å gi det som ligger nærmest opp til barnets alder pga næringsinnhold.

Skrevet

Han ville plutselig ikke spise brød på kvelden etter at han starta i barnehagen, da var grøt løsningen...

Så liker han best den 8 mnd grøten...

Er faktisk 18 mnd nå!

Skrevet

Jeg gir 8 mnd grøt to ganger i døgnet til min 16 mnd gamle jente.

Skrevet

Tror ikke næringsinneholdet er så forskjellig på de ferdige grøtene, de blir bare mer og mer grove jo eldre aldersgruppe de er for, feks små fruktbiter eller cornflakes i de for de største barna. La han kose seg med "baby"-grøten :-)

Skrevet

Gir 6 mnd grøt til han på 14 mnd. Næringsverdien er lik, for dere som innbiller dere noe annet. Det er uansett ekstra næring i disse grøtene i forhold til brødskive/vanlig havregrøt, så ingen ting å bekymre seg for.

Skrevet

Du kan jo koke han grøt sjøl. Havremelsgrøt. Den er super favoritt for gutten min.

Ta 1,5 dl melk, 0.5 dl vann, 3 spiseskjeie med havremel. kok i 3 min. Rør inn litt smør, og noen korn salt. Server me litt sukker på.

Skrevet

Ja. Vesla liker ikke grøtene med biter/cornflakes i.

Skrevet

Så bra å høre at det ikke bare er meg. Hun liker grøten veldig godt og det er godt å vite at hun spiser seg mett morgen og kveld. Hun er ikke så god på brød og middag enda... Men så har jeg lurt på om hun godt av den grøten. Jeg ville trodd at det var bedre med hjemmebakt brød eller havregrøt. Men hvis slik grøt likevel er greit så kanskje jeg fortsetter litt til!

Skrevet

det er jo akuratt det samme som skive så da er det det samme om han spiser grøt eller skive.

Skrevet

Her går det også fortsatt i 8-måneders grøt og hun er 19mndr! Hun har aldri villet ha de som er litt grovere:) Gir grøten så lenge hun vil ha jeg, ser ingen grunn til å slutte egentlig.

Skrevet

gir både 6 og 8 månders grøt til gutten min på 15 månder:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...