Gå til innhold

pfeew

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja som sagt så kom den forhatte tanta igjen..... buhu :(

men vi har vært på utredning idag! og det var jo litt spennende midt oppi det hele. fikk innvendig ul og fikk bekreftet at jeg hadde både livmor og eggstokker med folikler i og det hele ;) etter det gynekologen kunne se på ul, så så alt bare fint ut. min kjære leverte også prøve, der var det mange svømmere, men ikke alle var så gode til å svømme. det var likevel mange nok, men at det kan være en grunn til at det tar litt tid, mente gyn. så da får vi se framover, lurer litt på å prøve aku. jeg vil gjerne prøve det før vi begynner å vurdere prøverør. det var forøvrig omtrent 4 mnd ventetid på prøverør, så da går det jo an å vente et par mnd for så evt å sette oss på venteliste. det kan jo godt være vi får det til mens vi venter da, og da er det jo bare å kansellere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går nok bra til slutt skal du se. Lykke til videre

Skrevet

takk takk :) jeg er ofte optimistisk ;)

Skrevet

Hei, vil bare si at mannen min hadde også noe lav bevegelighet på sædcellene og litt få. I tillegg har jeg PCOS. Men jeg ble ihvertfall gravid i juni, selv om det endte i tidlig SA. Dette går sikkert bra for oss begge. Klem

Skrevet

så bra dere klarte å bli gravide da! håper dere lykkes snart igjen, med en sterk, sunn liten spire!

godt å høre at det kan være noen sterke, små svømmere som kan gjøre opp for de andre!! :D

hvor i syklusen er du nå?

Skrevet

Så godt å høre at det gikk så fint på utredningen i dag da =D Nå ble jeg kjempeglad på dine vegne!!

Jeg synes dere skal prøve akupunktur ja! Det er jo vitenskapelig bevist at det kan hjelpe! Og jeg har også hørt at mannen har god nytte av det hvis han har litt dårlig sædkvalitet.... Er en god kombinasjon om begge to gjør det....

Skrevet

takk :)

jeg har veldig god tro på aku, og gode erfaringer (for andre ting..)!

har du testa idag?? hvordan er følelsen?

Skrevet

Jeg har også trua på aku!!

Har ikke testa enda..synes det er for tidlig siden ikm ikke er før søn-tirs en gang... Men, tok en el-test i går kveld bare for gøy...og den var veeldig negativ... Men, det trenger jo ikke bety noe..

Har ingen følelse i det hele tatt.. Har skrudd ned forventningene litt etter å ha blitt så skuffet og lei meg tidligere... Ganske forberedt på at mensen kommer.. Har liksom "mistet" trua litt...

Skrevet

jeg har også brent meg på det noen ganger, og min kjære tar det nesten verre enn meg... så jeg prøver å ikke snakke så mye om det her hjemme. får utløp her på bim :)

tror nok det er kan være sunt å holde forventningene litt lave, det hjalp litt for meg denne gangen. selv om jeg selvsagt var skuffa, så var det liksom ikke så galt likevel.

du, leste jeg at du strikker babyteppe? har du en fin oppskrift? jeg og vil strikke!!! høsten i anmarsj... hadde vært kos å krølle seg opp i sofaen med ullsokker på og salviete i koppen og med et babyteppe på pinnene........

Skrevet

Men micke det er jo en del ting menn kan gjøre for å forbedre sædkvaliteten. Bl.a. sinktilskudd. Sa legen noe om det til dere?

Skrevet

vi tar allerede sink begge to (snart i to mndr), vi hadde en liten mistanke ang kval.... jeg spurte legen om sink og selen og slikt, men han sa at det var svært få (og de som var var gamle) studier på effekten av disse. men vi fortsetter nå å ta de da, det skader ihvertfall ikke! :)

Skrevet

Ja, tror jeg skal fortsette med å ha lave forventninger..ellers kan det bli veldig slitsomt i lengden..psykisk tungt..

Ja, jeg strikker blått/hvitt stripete babyteppe ;) Strikker bare noe som heter vrangbord. Følger ikke noen oppskrift. Men, neste teppe skal jeg strikke perlestrikk, for det er visst det de anbefaler til babytepper. Det blir så luftig og fint da. Men, det er heller ingen oppskrift, bare en strikketeknikk.

http://www.garnstudio.com/lang/no/skole/strikk_teknikker.php

Også skal jeg prøve å hekle en fin kant rundt teppet når jeg er ferdig. Ei på jobben sa hun kunne hjelpe meg med det :)

Skrevet

Ok. Nei, det skader ikke å ta de.

Hvor lenge har dere prøvd igjen? En stund tenker jeg..?

Håper det klaffer før prøverør uansett jeg:D Lykke til! :)

Skrevet

ooo...skal inn og kikke på linken!! :)

lille vampyr: det er vel noe sånn som 13-15 mndr siden pilleslutt, men dette blir 4pp med "strukturert" prøving :) følte jeg måtte "take charge"!! ;)

Skrevet

ja, take charge, lag skjemaer, mål alt! :D

Skrevet

perlestrikk er jo søtt da :) kanskje jeg skal prøve det.... hvor stort strikker du når du lager teppe?

Skrevet

Hei micke. Fikk tanta på besøk 16.09. Æsj! Ble så skuffet. Men ser ut som vi er omtrent likt i syklusen. Regner med at min neste IKM blir 14 eller 15 oktober (uke 42). Vi får følge litt med hverandre da vet du:-) Klem

Skrevet

det er kjipt altså!

men det er alltid bedre når en har "medsammensvorne"!! det ser ut som vi følger hverandre ganske tett ja... min neste ikm blir nok også sannsynligvis 14 - 15 okt :D

klem :)

Skrevet

Hei micke! Dette er mitt første babyteppe ever.. Har lagt opp 200 masker, så håper det er bra størrelse.. Og så skal jeg strikke til teppet er 1 m i lengde..

Skrevet

jeg har bestemt meg for å kjøpe garn på lørdag!! :) har blitt inspirert nå... :) hørtes ut som en fin størrelse det ja :) bruker du bomullsgarn?

Skrevet

Løp og kjøp ;) Jeg har kjøpt rent ullgarn fra Nille...ville ikke kjøpe noe dyrt garn på det første teppet..i tilfelle alt gikk dundas...

Mange anbefaler merino ull til babyteppe. Mykt og klør ikke. Du burde bare spørre på en sånn garnbutikk. De damene som jobber der vet helt sikkert hva du bør kjøpe. Man vil jo at teppet skal være luftig, lett og ikke klø :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...