Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 ... og shoppet bare til meg selv:) De siste mnd. har jeg baare shoppet klær og stæsj til snuppa i magen, og ikke giddet å kjøpe noe selv... Har tenkt at det får vente til jeg kan kjøpe normale str. igjen - er jo bare deprimerende å gå opp str. etter str. Også er det så gøy å kjøpe babytøy;) Men nå hadde jeg nesten ingenting som passet, og har aldri følt meg så ufresh før... Så nå har jeg kjøpt nye mammajeans, et par nye singleter, en genser, en cardigan, en bolero, noen nye skjerf, sminke, ny ansiktskrem, nytt undertøy... og i kveld har jeg tatt fotbad, hårkur, ansiktsmaske, stelt neglene mine - drukket ferskpresset appelsinjuice, hørt på rolig musikk og bare kost meg! Nå skal jeg legge meg tidlig i nyvasket sengetøy, - og i morgen tipper jeg at jeg kommer til å føle meg som et nytt og bedre menneske! Virkelig å anbefale! Vi må ikke glemme å tenke på oss selv oppi alt! Og alt dette på en helt vanlig onsdag!
GeneralSpringSkalle Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 åhhhh..... nå blei jeg skikkelig sjalu! sitter her med strikk i buksesmekken som gnager, og for liten bh som deler brystvorta i to. har brukt samme tunika i tre dager, men må vaske den i morgen. og da veit jeg ikke hva jeg skal ha på for å dekke smekken.... jeg har hendlet inn endel til baby, og vi driver å byr på hus om dagen, så jeg har liksom utsatt pengebruken på meg selv. men nå blei jeg så misunnelig at til h76%&¤te med alt, jeg skal også jammen på shopping til meg selv! må sies at sambo har mast litt på meg om at jeg trenger endel nytt. har tenkt litt som deg at jeg ville vente lengst mulig og heller freshe meg opp ordentlig etter fødsel, men trenger det virkelig nå ;p kapra tråden din... hihi
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 17. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2008 Sånn jeg har tenkt også, spare pengene og heller freshe meg opp etter fødsel... Men i dag kom jeg på at mest sannsynlig skal jeg være gravid i 2 mnd. til - og jeg orker ikke føle meg som en dass i 2 mnd.! Og, jeg er heeelt sikker på at det var vel anvendte penger! Vi er jo gravide, og skal føle oss flotte:)) Får heller ønske meg penger og gavekort til jul;)
To gutter + spire Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Hørtes helt nyyydelig ut!! Kan tro du føler deg fresh ) Sikkert kjempefin! Jeg gjorde mye av det samme for en mnd. tid siden - og det er vel verdt det ! Det er viktig å føle seg fin og velstelt selv om man er gravid . og har man et par mnd. igjen er jo det en fin ting å gjøre for å få tiden til å gå litt fortere Nå har jeg kun 10 dager til termin og går mest i joggebukse - men styler opp toppene og pynter meg litt hver dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå