mamma til gutt06&jente08:) Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Jeg sliter med et dilemma. Har jobbet 5 uker i ny jobb, og måtte sist uke sykemelde meg 40% etter råd fra jordmor pga. vondt bekken. Nå har jeg derimot hatt konstant bekkenvondt siden søndag, altså tilstanden er forverret. Det er vondt å gå, snu meg i senga, løfte en fot o.s.v. De nærmeste rundt meg sier at jeg bør sykemelde meg 100% de siste 2 ukene før permisjonen, men synes d er litt kipt når målet er så nært. Vet vel egentlig at det er til det beste, ettersom bekkenet kan plage meg også etter fødselen. Hva mener dere? Kan tilføye at jeg også har en aktiv 2 åring hjemme, og at jeg jobber på småbarnsavdeling i barnehage.
livetimammasmage Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 jeg ville nok sykmelde meg fullt, de på jobben skjønner jo at det er svangerskapsrelatert! Jeg gjorde ikke det forrige svangerskap, endte opp med krykker på slutten! Denne gangen sykmeldte jeg meg i uke 26, og er helt fin i ryggen nå, 3 dager på overtid Jobber også på småbarnsavd
☆twinkle twinkle Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Hei for å si det som min lege sier det "det er ingen som takker deg etter på visst du ødelegger helsa di" Jeg slet veldig med bekkenet sist svangerskap men bare på slutten..Drev å sprang at og fram for å strekke til.Dette har nok ført til at jeg fikk bl igjen denne gangen i uke 14. er veldig redd for at det ikke skal gå bort etter dette svangerskapet derfor tar jeg det veldig med ro. Mitt synspunkt er derfor ikke press deg til å gjøre noe som ikke er bra for deg..Du blir ikke helt eller tøffere av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå