livetimammasmage Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Da er jeg 3 dager over termin, var hos jordmor idag og sjekka modenheta. Midt på treet sa hun, hun kjente hodet da hun stakk en finger oppi. Hun tok sånn stripping med det samme da for å få litt fortgang. Så har jeg vært to ganger på modningsakupunktur, igår og idag for å sette i gang. Så nå må det jo bare skje noe snart!! Fikk litt panikk da, bare 18 mnd siden siste fødsel og den var ikke så veldig positiv. Men nå er det bare å krysse fingrene, skjer det ikke noe før fredag så blir jeg satt igang da iallfall p.g.a stor baby nå og at jeg fikk total ruptur grad 3a sist. ... Så i helga blir tuppa mi storesøster Grugleder meg nå
☆Mathilde Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Skal til JM å sjekke modning i morgen og er så spent!! Er 38 uker på vei i morgen og håper veldig at alle kynnerne har hatt innvirkning på modninga! Men sitter her å undrer meg veldig over en ting.. hehe , litt teit spørsmål dette her, men hvordan i alle dager klarer hun å nå livmorhalsen med bare fingrene egentlig??? Det er jo laaangt opp lissom! Og synes du ikke strippinga var vondt ? Jeg ble strippet med nr 1, og det føltes ikke VELDIG behagelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå