Gå til innhold

Morsomme regnjakker osv til barn:)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likte masse av det de hadde på den siden LOTP :o)

Skrevet

Støvlene og paraplyene var jo kjempeartige. Snuppa skal få seg en slik paraply hvertfall. Jeg har lett som en gal etter en søt en :o) Er sååå lei ole brum og annet her i butikkene.

Skrevet

Jeg er personlig helt utrolig lei disney. Det var stas i 2000 når du måtte kjøpe det på disneystore i London f.eks. Vi skal starte med Hatley nå så får vi se om det er blir like populært her som i andre land. Synes de har en del fint til gutt.... noe som ikke alltid er like enkelt å finne. Artig at du likte det da:)

Skrevet

De sender jo ikke til Norge da.... DRIT!

Hvor mener du her, når du skriver at de skal starte her?

Skrevet

så bra!! Da kan det være at jeg må handle litt hos deg når det kommer :)

Skrevet

LOTP skal nok ta det inn i butikken sin.

Skrevet

Ja, da får du ta inn paraplyer LOTP og annet da, så snella får seg paraply til senhøsten ;o)

Må gjerne komme med flere linker, du har mange gullkorn slik ;o)

Skrevet

Merket har kun vært i et fåtall norke butikker i 1 år..... hvilke vet jeg ikke dessverre. Eller jeg vet hvor noen ligger. 1 på Grünerløkka, 1 i drammen, 1 i sandefjord. Usikker på navn.

Skrevet

Jeg verner litt om mine favorittbiter, men denne synes jeg er så fin og så har jeg sikret meg rettighetene i Øsfold så da var det greit hihi:) Er ikke bare meg her som driver butikk vet jeg:)

Skrevet

Hehe, ja da skjønner jeg deg godt.

Jeg gir f.eks. ikke opp favorittnavnene mine jeg. *ler* Annet enn Erica da, det kan jo alle her se. Men ellers..ikke tale om.

Så jeg skjønner deg godt du som faktisk skal tjene "pæng" med ;o)

Skrevet

Jeg husker Erica som en drøm fra barndommen. I ville vesten var det en skjønhet som het Erica. Vi brukte alltid det navnet når vi lekte:)

Skrevet

Overraskende lite brukt navn her i landet faktisk. Det samme er de andre navnene "mine" som står klare til bruk, og da er de ikke sære heller, klassiske, pene navn som folk ikke ville rynke på nesen av, men har helt glemt bort :o)

Skrevet

Satser på at du får 3 jenter som meg da hehehehe så du får brukt noen av favorittbitene dine:)

Skrevet

Hehe, jeg MÅ ha ei jente til hvertfall ;o) *ler*

Resten er guttenavn. Så her må sambo til pers!! ;o)

Skrevet

LOTP (eller noen andre)kunne ikke gi meg et lite hint vel om hva nettsiden din heter. Er lenge siden jeg var på nett sist,og klarer søren ikke å huske det:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...