2 små orkaner Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Jeg gikk til butikken idag. 35 min hver vei. De hadde Walters mandler på tilbud og derfor tenkte jeg at om jeg gikk ned for å handle den så var det lov å spise den idag:-) Nå er hele sjokoladeplaten spist og her sitter jeg og er mega stiv og støl. Om jeg angre? Tja, det var jo 15 min deilige minutter å spise sjokoladen, men håper ikke jeg må lide for de lenge. Gjør nok ikke det igjen:-)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Gikk du så fort??? Eller har du problemer med rygg eller ben?? Hørtes ikke godt ut å gå seg stiv og støl.. Men hva gjør vi ikke for sjololade da..
blond Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Jeg har gått 10 meter for godteriet jeg har spist i kveld. Er både støl og uvel av det, dumme meg!
2 små orkaner Skrevet 18. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2008 Gikk ca 5 km/t. Til butikken går det bra, men hjem er det opp bakke og med en full vogn så blir det veldig bra trening for rumpe og lår:-) Har det bra i kroppen idag, hvilket er bra for jeg skal på trening i kveld:-)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Ja da skjønner jeg at du er stiv og støl.. hehe. Jeg bor et lite min fra butikken og tre minutter fra byen, ingen bakker så har glemt hvordan det var å gå i bakker.. godt du er bra idag da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå