Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Var inne på msn min.. har lagt til ei fra dib som jeg har prata litt med før.. hun har slitt med diverse ting.. men jeg kjenner dessverre ikke sååå mye til dem.... Men nå sto det på den personlige meldingen hennes at hun trengte VIRKELIG noen å prate med.. for hun slet VELDIG... jeg prøvde å sende melding til henne.. og fikk en skremmende melding tilbake.. hun sliter mer enn jeg trodde..... Vil ikke legge ut for mye detaljer her.. men om noen er flink med "kriser" og hjelpe andre som sliter.. kan ikke du sende meg en pm? så kan du få nr hennes... og evt .sende henne melding å prøve å komme med noen gode råd.. jeg tror hun trenger det SÅRT!!! meldingen var skremmende.. så jeg håper noen her kan hjelpe... Jeg føler ikke jeg er god nok til å hjelpe på dette område... =( Håper på svar.....
LizzyG Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Hvis du er du tror hun er i stand til å ta livet sitt eller noe, så ringer du til politiet eller ambulansen med en gang!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 17. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2008 Jeg kjenner henne dessverre ganske lite.. så jeg vet ikke hva hun er i stand til.. men hun skriver ting som om at hun ikke vil leve.. osv.. :S skremmende.. det er jo et rop om hjelp... Palmesus... skal sjekke postkassen!
♥binna♥ Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Kirken har en SOS-telefon folk i kriser kan ringe. De kan være anonyme. Flere av de som jobber der har selvmordsforebyggende kurs. Det finnes også andre krisetelefoner hun kan ringe. Men hvis du tror hun er suicidal (har konkrete selvmordplaner), tilkaller du ambulanse evt politi.
LizzyG Skrevet 17. september 2008 #7 Skrevet 17. september 2008 Men hvis du tror hun kan finne på noe "tull" ikveld eller de nærmeste dagene? Bor hun alene med barna eller?
Gjest Skrevet 17. september 2008 #8 Skrevet 17. september 2008 Har vært borti ei her inne tidligere som drev og sendte meg Pm med lignende tema. Med henne var det nok bare oppmerksomhetstrang, men jeg sendte mail til moderator og gjorde de oppmerksom på innholdet. Vet jo ikke om det er samme bruker, men kan bekrefte/ avkrefte hvis du sender meg PM. I såfall ville jeg nok ikke fått helt panikk (selv om man selvsagt ikke skal bagatellisere)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 17. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 17. september 2008 takk for svar jenter! Har svart på alle pm'er!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå