Gå til innhold

har dere lammeskinn i vogna når dere har pose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

i posen da eller? under?

hehe! hadde sommerbaby sist :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blir nok sånn at jeg legger lammeskinnet i vogna når vi skal ut ja, men det er fordi det som regel er bikkjekaldt her,så da er det greit å ha godt å varmt underlag. Blir ikke lenge ute om gangen men er redd for at han skal bli kald...

hadde sommerbaby sist jeg å,så har egentlig ikke peiling på hvordan det blir. får ta det som det kommer =D

Skrevet

Jeg har kjøpt esykid dunpose til nurket og kommer til å legge skinnet inni dunposen den første tiden. Har brukt skinn til nr en og har syntes det har fungert veldig bra. Etterhvert har jeg lagt skinnet i vogna c",)

Skrevet

Hadde også sommerbaby sist, så det er nytt med vinterbaby:-) Har kjøpt softbag denne gang og den er så liten at det ikke er plass til pose i, men det er en slags pose i den. Tenkte å ha lammeskinn i bunn på denne med et laken over og dyne over baby.

Skrevet

..men her blir det stort sett aldri under -2-3 grader så er ikke den helt store sprengkulden;-)

Skrevet

Vi har skinnpose fra Nøstebarn i vogna vi, så lammeskinnet skal bare ligge i senga (",)

Skrevet

tenker som deg aug mamma for jeg må ha soft bag til phil and ted vogna. Pakker veslekaren inn i klær, dyner og tepper.. Syns det ser deilig ut og det blir nok varmt nok tror jeg..Og det er veldig søtt med tepper og dyne og lammeskinn..Etter hvert kjøper jeg sikkert en god pose.

eller så kan det godt hende jeg skifter totalt mening plutselig..Spes i butikken..hehe

Skrevet

Når jeg bruker voksiposen har jeg den under, som en ekstra isolasjon. Når jeg bruker dunposen har jeg den inni pga da blir det luftigere mot barnets rygg. Ellers synes jeg det blir klamt på ryggen/ i bakhodet på barnet når jeg bruker dunposen.

Skrevet

Hadde bare Voksiposen oppi mykbagen oppi vogna, og på lengre turer alltid ull innerst og strikkede klær utover. Fikk førstemann i januar, og var jo så redd for at han skulle fryse. Derfor ull mot kroppen.

Etter at mykbagen ble for liten hadde jeg lammeskinnet i vognen, og siden har det alltid ligget der, året rundt.

Skrevet

Jeg har hørt at man IKKE skal ha lammeskinn i vognen hvis man har dunpose, det blir altfor varmt for nurket. Jeg har derfor tenkt å ha lammeskinnet og dyne når det ikke er så veldig kaldt, også dunpose og selfølgelig gode varme klær når det er veldig kaldt ute..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...