Gå til innhold

Skryt - Ultralydklinikken Sandvika.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil bare skryte uhemmet av ultralydklinikken i Sandvika!

Da vi kom dit, og begynnte å kikke, lå jenta mi med hodet rimelig gjemt. Og hun nektet plent å snu på seg! Det ble noen fine profilbilder, men på de fleste bildene gjemte hun ansiktet helt.

Vi fikk derfor lov til å gå oss en tur, mens han hadde sine neste kunder, og komme tilbake etter de.

Og når vi da kom tilbake, hadde hun snudd seg litt gitt, så da ble det masse flotte bilder og videoer! :)

Guri så sprøtt det er å se henne i 3D!

Jeg vil gi masse skryt til Ultralydklinikken, og Hr. Hovind, for ikke å gi opp, men heller gi oss en liten sjans til for å få se jenta vår ordentlig! Og jaggu fikk vi ikke masse flotte bilder til slutt! :)

Hr. Hovind gjorde det til en kjempe flott, og ikke minst morsom opplevelse, og jeg anbefaler absolutt alle som vil på 3D ultralyd, og som bor i Oslo og omegn, til å ta turen dit! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja vi hadde samme opplevelse av han og klinikken- veldig bra. :) Vår lille tulle lå også og gjemte hodet sitt omtrent bak hoftekammen min (skikkelig tverrleie) og han la meg både på siden og til og med nesten over på magen for å få til bra bilder. Han sa til slutt at "får jeg ikke tatt noen ok bilder nå, får dere en ny time, og selvsagt gratis!" Heldigvis snudde tuppa litt på seg så vi fikk noen ok bilder i alle fall, men vi fikk jo da ihvertfall inntrykket av den gode servicen. :)

Forrige gang hadde vi 3d hos majorstuaklinikken og en av de omstridte legene der- Ikke å anbefale (ihvertfall hadde ikke vi noen ok opplevelse der, for han hadde det fryktelig travelt og bare rushet igjennom alt på under et kvarter for å bli fortest mulig ferdig og klar for neste betalende kunde, virket det som..) I sandvika derimot tar Hovind seg god tid, vi var der inne i de 45 minuttene vi skulle og vel så det, og så på skjermen hele tiden. Bra. :)

Skrevet

Vi var også i sandvika, kjempefornøgde vi også. Vi hadde dagens "mest fotogene baby" så vi hadde ikke samme problemstilling som dere andre:p hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...