Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Jeg har møtt en mann, Har snakka mye med han, og han er skjønn. Akkurat nå bare roter vi litt, møtes ofte midt på dagen når begge har tid. Og jeg kjenner det er noe på gang fra min side. Og her for noen dager siden, så spurte jeg han om det bare var sex han var ute etter, og det var det ikke, han ville jo ha dame, og han spurte meg om det samme...og jeg vil jo gjerne ha en mann.. Så tok jeg mot til meg å spurte om hva han hadde sagt om jeg hadde sagt til han at jeg kanskje begynnte å kjenne at det var noe på gang sånn følelsesmessig... og da fikk jeg til svar at jeg ikke kjente han... så jeg rodde den vekk med det at jeg hadde jo ikke sagt at jeg følte noe, var bare jeg som satt å tenkte. Han har ikke kontakta meg i helga, enda begge hadde barnefri, men jeg hørte fra han i går og i dag... Hva skal jeg gjøre? jeg er livredd for å bli såra igjen. skal jeg bare holde igjen? skal jeg prøve enda litt til? eller skal jeg gi opp?
Silja FullFres McQueen Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Hold igjen litt, ikke gå for fort frem. La han få ta initiativet. Funker som oftest best.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 hopp i det å spør han, det værste du kan få er et nei.. ikke bra å bekymre seg sånn du gjør. like greit å finne ut om han er verdt tiden din med en gang.. lykke til da:))
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Det er stort sett han som tar iniativet, for jeg vil gjerne holde litt igjen... men våre møter ender som oftest opp med sex.....feil, ja....men er ikke lett..... Jeg har jo på en måte spurt han, og det var da jeg fikk til svar at jeg kjenner han ikke....
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Jeg synes ikke han høres spesielt interessert ut i et forhold med deg. Han ville sikkert ha visst det nå siden dere har møttes et par ganger allerede. Jeg ville i hvertfall ha holdt igjen litt hvis jeg var deg: venta med å ringe tilbake, ikke tatt noe iniativ, etc..
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Høres ut som om han bruker deg, og sier at han egentlig vil ha dame for at du ikke skal slutte å ligge med ham. Blir litt feil å ligge med en som sier at du ikke kjenner han. Jeg ville ha droppa ham! Sorry.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #7 Skrevet 17. september 2008 Jeg tar ikke iniativ.... Men da lar jeg det bare ligge litt.....la han bli desperat.....om han blir det da... så kan jeg ta det opp da...at jeg holder litt igjen fordi jeg begynner å føle noe og ikke vil bli såret igjen....
overkill Skrevet 17. september 2008 #8 Skrevet 17. september 2008 Syns du bør møte han som før, men vere litt tilbakehalden. Du har teke eit initiativ, no bør du vente på neste utspel frå han. Dersom ein vel å sjå på dette som eit spel kan ein seie at ballen no er på hans banehalvdel.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #10 Skrevet 17. september 2008 ..Men en annen ting du bør tenke litt på,er at du ikke ligger for mye av deg selv i det ennå.Ellers kan du bli såret..Jeg ville ha avventet hele greien en stund til han hadde gitt noen tegn på hvor han vil videre med dere to..
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #11 Skrevet 17. september 2008 Det er den der lille følelsen som sniker seg innpå da, som man ikke har helt kontroll på..... men jeg prøver å holde tilbake... men jeg blir jo gal av å gå å tenke på dette her, og jeg er ikke sikker på om jeg tør å si no til han heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå