Gå til innhold

Kneppelyder i bekkenet, og stikksmerter inni skjeden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det har jeg! Det hòres ut som kneppelyder fram i bekkenet, om jeg bòyer meg for eksempel. Og sà har jeg slike stikksmerter inni skjeden, spesielt om han beveger seg. Veldig ubehagelig....

Har flere det slik? Hva er det egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har slik jeg også, men kan ikke svare deg på hva det er, for lurer selv =) syns det er litt ekkelt....

Skrevet

Har du begge deler? Spesielt disse stikkende smertene er ubehagelige, ofte vonde til tider. Det er som at noen skraper med en kniv eller noe inni der.... :-/

Da jeg hòrte denne kneppelyden i bekkenet fòrste gang, trodde jeg nesten at jeg brekte nakken til babyen :-/ Ble skikkelig nervòs kan du si! For opplevde det da jeg bòyde meg fremover, og tenkte at jeg klemte han noe skikkelig....Huff.... Men det er liv hver dag da, og det knepper i hytt og pine, nàr jeg bòyer meg fremover altsà :-)

Skrevet

har også disse stikkene..kommer plutselig.skvetter til av og til.rett og slett vondt.hatt de noen uker nå, kommer spesielt på kvelden.virker som når han beveger seg..litt ekkelt ja.

Ikke hatt sånne kneppelyder,men ryggen har holdt fint hele veien hos meg.vet ikke hvordan det er med din rygg/bekken ellers i sv.skapet?

Lykke til videre;=)

Skrevet

jeg har begge deler. stikkninger i underlivet er vel ikke så rart, babyen er jo på vei nedover, tryker vel på litt av hvert, men skvetter litt noen ganger da det er skikkelig vondt.

kneppingen vet jeg ikke helt hva er. høres ut som det er leddene til babyen som knekker litt. kan skje når jeg sitter helt stille.

kanskje det er babyen som beveger seg sånn at den presser på små tynne bein i kroppen min, innifra liksom, som gjør at det knekker litt i meg??

Skrevet

De "stikksmertene" hos meg er i hvertfall at hun ligger så godt ned i bekkene at bevegelsene hennes kjennes ut som om hun prøver å "grave" seg ut nedi der.

Kneppelyder har jeg både i bekkenet/korsryggen, fordi det er løsere der nå før fødsel, men også inne i magen liksom. Høres ut som om det knepper i babyen...tror det er luftbobler i vannet som gjør det jeg..når man bøyer seg så presses det sammen inni der, og det blir luftbobler...men gudene vet ;)

Skrevet

Da er vi flere som har det slik altsà! Disse kneppelydene tror jeg kommer fra meg selv, fra bekkenet mitt, midt pà, nederst ved magen. Men det er sannelig ikke godt à vite! Har ikke noe bekkenplager, heldigvis!! Det eneste jeg har vondt i, er halebeinet av alle ting!! Skikkelig drygt à reise seg opp etter à ha sittet hardt pà noe ei stund...

"FirstBabyLove" : Du sier at det kjennes som at babyen graver seg ut. Det er omtrent slik jeg fòler det ogsà. Kan minne om GU undersòkelse, da de skraper oppi der med ting og tang.... Fàr nesten noia... Men kanskje er det tegn pà modning eller noe sànt? Har hatt det i flere uker allerede, men synes det blir verre etter som ukene gàr.

Skrevet

jeg har bekkenløsning og fikk forklaring av JM, den kneppelyden(som kan føles litt ubehagelig ut..)er brusk i bekkenet som rett og slett forbereder seg til fødsel, det blir mykere når man går gravid.

stikksmerter er mest sannsynlig hodet(eller rumpa, whatever is facing down :)som presser på nervetråder nedover mot bekkenet, det kan vel også være tegn på modning har jeg blitt fortalt:)

det er ikke særlig behagelig noen av delene, men når det stikker som verst(spesielt når jeg er oppe å går eller bebisen rører seg)så tenker jeg bare at det er et godt tegn på at ting forbereder seg:)

lykke til jenter:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...