supernint Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Jeg er i dag i 5+0. Har tidligere hatt mensmurringer. Men i går kveld gikk dette over til å bli ubehagelig ondt på høyre side.. Rett over hoftebenet og litt mer ut mot siden. Står jeg oppreist vanlig og bøyer meg mot venste kjenner jeg det skikkelig. Men kjenner det egentlig hele tiden når jeg beveger meg. Ondt å ligge også. Noen som har opplevd dette?
*Måneskinnsjenta* Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Ja, jeg hadde masse sånt de første ukene - nå i uke 10 er det mindre
Suss@ med 3 gutter Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Det er vel disse "båndene" som livmora henger i som strekker seg. Meget ubehagelig til tider!
maispire<3 Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Hei:) Er 5 uker å vei nå, og kjenner akkurat det samme som deg! Kjenner deg veldig godt hvis jeg trykker på den plassen og. Da jeg skulle legge med på høyre side i gårkveld, var det bare så vidt jeg klarte å ligge på den.. menmen, håper det går over:)
Svale <3 Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Har også hatt endel vondt.. Begynte å bli nervøs for at det kunne være noe, så var hos legen i går og tok GU. Alt virket normalt Godt å slippe å bekymre seg når det begynner å gjøre vondt.
megh Skrevet 18. september 2008 #6 Skrevet 18. september 2008 jeg har og hatt vondt en dag, som kjentes ut som eggløsningssmerter, på høyre side. og både legen og forsåvidt jeg ville sjekke at det ikke var blindtarmen.. da var det værst når jeg sto eller satt veldig oppreist. men det hjalp å ligge. jeg dro hvertfall til legen, og fikk invendig ul, og alt var normalt. Smertene mine flyttet seg litt, til høyere opp også.. jeg vet ikke om dette kan være litt av det samme du har kjent. men det ser jo ut som om vi er flere da med andre ord. jeg er 10+2 nå.. var 9+3 da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå