Gå til innhold

er andre gange LIKE fantastisk??

nikoline, prinsen og prinsessa

Anbefalte innlegg

Skrevet

da vi fikk gutten vår var jeg i en helt ubeskrivelig lykkelig tistand. jeg svevde over å ha fått gutten min og syns han var den vareste mest fantastiske skapningen i verden. jeg lurer på hvordan det er å få nr to? blir det liksom ikke det samme fordi man har jo gjort dette før osv?

hvordan var det i forhold til nr 1?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, like fantastisk, og på en måte enda bedre fordi man ser sine to nydelige barn sammen.

Skrevet

Andre gangen var også fantastisk men det var noe helt spesielt for meg den første gangen siden alt var nytt.

Skrevet

Helt enig med Spetakkel over her! :-)

Skrevet

Nå har jeg ikke FÅTT nr 2 ennå, men tror på et vis det kan bli mer spesielt denne gangen. Sist fikk jeg ikke morsfølelsen med en gang, og vi strevde en stund med amming og mye tårer. Denne gangen vet jeg mer, og ting kommer nok til å falle mer på plass. Det er iallefall det jeg forestiller meg :)

Skrevet

Ja, like fantastisk med nr 2 som nr 1... Ingen forskjell der...For meg hadde det ingenting å si at jeg hadde født før.

Skrevet

ja enig med at andre gangen kan bli lettere da man ikke er like hysterisk på visse ting som første gangen = )

Skrevet

Signerer Spetakkel der jeg og!

Nå har jeg TO herlige barn, og det er så flott å se hvor stolt den eldste er over lillingen ;-) Og jeg som ikke trodde det kunne bli bedre!

Skrevet

Jeg synes det var bedre med nr 2 jeg. Men så tok det litt tid før morsfølelesen veltet over meg første gangen.

Skrevet

Enda bedre! Første fødselen var laaaang og fæl. Det var helt fantastisk når jenta mi ble født, altså, jeg var helt i skyene.

Men følelsen var enda bedre neste gang. Antakelig for fødselen var så kjapp og grei og jeg revnet ikke eller noe.

Og alt falt lettere for både meg og mannen, mtp babystell.

Jeg følte mye tidligere tilknytning til andremann også.

Så den intense lykkerusen etter første fødsel, ble overskygget av den andre. Kanskje den blir enda sterkere neste gang?

Skrevet

hehe.. hvor mange skal du ha olga?

Skrevet

Mange, mange, mange! :D

Men mannen går bare med på EN til. Jeg synes han er ganske slem og frekk med meg.

=(

Skrevet

Første gang var ikke en superduper opplevelse for min del, andre gang derimot var helt fantastisk.

Så neste gang må det da virkelig bli toppen av kranskekaka!

Skrevet

hvorf var det bedre andre gangen?

Gjest Nydelige Christina+HØYGRAVID!
Skrevet

åååå jeg gleder meg:)

Skrevet

Den første fødselen varte i over 3 døgn, jeg var utslitt, epiduralen hadde ikke virket, jenta måtte dras ut med makt etter jeg ble klippet opp i alle bauger og kanter og morkaka satt fast så jeg fikk bare en knapp halvtime henne før jeg ble lagt i full narkose for fjerning av morkake.

I tillegg hadde jeg fødselsdepresjon etterpå og slet en del med å få noen morsfølelse for den lille sinte bylten.

Andre gang satt jeg og spiste kjeks og diskuterte været under pressriene, hun kom ut uten noe problem, jeg hadde en fantastisk jordmor, en fungerende spinalbedøvelse og jeg fikk koooose meg med jenta mi etterpå, så lenge jeg ville! Og jeg fikk dra hjem og nyte mitt lille nye nurk i egen seng, sammen med de jeg er mest glad i i denne verden:)

Skrevet

å jada:)))

født 5 ganger å like vondt, spennende å helt fantastisk hver gang!!!:))

hadde gladelig født flere hadde jeg hatt mulighet til det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...