Gå til innhold

vår verden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 19 pp med veeeldig mange negative tester og også 2 SA og 1 MA, er jeg ikke innom her så ofte som før. Ønsket om et lite barn er like stort som det var, men kanskje ikke håpet. Hvertfall ikke nå... Vi har fått vite at min mann har dårlig sædkvalitet, og at det kanskje er snakk om infertilitet. Vi kan jo bli gravide, men overlegen mente at den dårlige sædkvaliteten kan ha sammenheng med at jeg nå har mistet 3 ganger. Vår nydelige lille prinsesse på seks som ble til på første forsøk, kan med andre ord vise seg å være litt av et mirakel...

Samtidig som min mann skal inn til flere prøver, har vi fått beskjed om å bare fortsette prøvingen. Neste måned starter jeg også opp med dobbeltkur pergo for å hjelpe soldatene litt ekstra. Føler meg litt motløs, men tenker vel at vi prøver noen pp til. Imens stråler vår lille solstråle enda mer enn før - og jeg er enda mer takknemlig for det nydelige mirakelet vi har :-)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei mollymamma.

vi prøver vi å,er så drittlei av å ikke få det til!!Har tatt en dobbel pergokur,men er nok ikke gravid,kjenner muringa i magen som tyder på at mensen er på vei....har friske egg sa gynekologen min,men mannen min har ikke vært til sjekk.Vi har mista to ganger,så jeg håper å tror,at d er liv i soldatene hans...........er det feil tror du?

Skrevet

Håper dere lykkes etter hvert Mollymamma :o).

Anonym: Kanskje lurt om du får mannen til å levere svømmeprøve.

Det sies at når det går galt før graviditeten har nådd 3 mnd,så er årsaken mannlig faktor.Når man mister etter 3mnd er det kvinnelig faktor...

Skrevet

Takk for svar,kanskje vi gjør d ja.

Skrevet

Ikke gi opp håpet Mollymamma! Svømmerene hans har jo fått deg gravid før, så det kan skje igjen :-) Sædkvaliteten kan variere, og den kan også ta seg opp med ulike tiltak. Håper det vil klaffe for dere! For en lykke at dere har fått det til en gang med et prinsesseresultat!!

• 6 måneder senere...
Skrevet

Fikk bare lyst til å dytte litt på denne, for å vise at man kan lykkes med å bli gravid selv om alt til tider kan se veldig mørkt ut. Etter enkeltkur med pergo i november og dobbelt i desember uten resultat, ga jeg opp hele prøvingen. Så - etter å ha gått et par dager over IKM i januar stod vi endelig med positiv test i hånden :-))) Ukene frem til nå har vært en blanding av håp og engstelse. Håp for at vi endelig kanskje kan lykkes denne gangen, og engstelse for å miste enda engang. Men - jeg er nå i min 14. uke, og etter å ha gjennomført duotesten med flotte tall vil, vil, vil jeg nå kose meg med magen og tanken om hva som skal bli.

Jeg sa mange ganger at denne måneden er den siste jeg orker å prøve, men fant ork til å fortsette enda en og enda en. Denne gangen skal det gå, og jeg håper det samme for dere.

Lykke lykke til alle sammen.

Skrevet

Så fantastisk fint,Mollymamma! Har fulgt med deg her inne, og er kjempeglad på dine vegne. Er det noen som fortjener dette, er det du (og flere andre her og, da.)

Nå går det sikkert bra helt ut.

Gir også håp til oss som ikke har kommet så langt - håper inderlig jeg snart kan fortelle jenta mi at hun skal bli storesøster.

Skrevet

Det er fantastisk å høre at det nytter. Jeg har selv prøvd på nr 3 i ca 3 år, og det har bare resultert i 3 tidlige sa. Mannen har nettopp fått påvist lett nedsatt resultat på sædprøven, og jeg kjenner at jeg begynner å bli temmelig deprimert av hele prøvingen.Så tusen takk til deg som deler din historie, det gir nytt håp til en sliten prøver. Lykke til! Kos deg med mirakelet :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...