Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 sønn vår heter Odin ,og navnet passer til han ,da han er 6mnd og er veldig stor.Og det.at folk sier herregud stakkar liten ,eller å herregud hundenavn.Er det virkelig så ille folkens???
Maf og lillemann Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Jeg syns det er et kjempetøfft navn. men det kommer jo an på hvem du som spør, og ofte på hvem som heter det, hvis du skjønner hva jeg mener... men jeg hadde, uansett navn, ikke sagt "stakkars liten" osv pga navnet! Det er jo utrolig frekt sagt! der ser vi nok et eksempel på, at det er voksnes holdninger som fører til f.eks navne-mobbing.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 NEI de er ikke ett stykt navn.. Syntes de er er fint navn, de passe jo ikke på alle barn, men de gjør ingen navn. Odin er ett spaaaielt navn, men absolutt fint. Men da må man ikke velge eks Lise eller Ole til søsken el noe.. da må man spessielle på de andre og.. em min mening..
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Vi syntest det var fint da pappan hans er veldig innteressert i vikinger ,og gutten er stor og har temperament de lux,så tenkte vi jo det passer til han .
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Jeg synes det er dritstygt, men jeg hadde jo aldri tort å si deg det rett i ansiktet hvis jeg kjente deg!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Det er et fint navn, men få som heter det, derfor blir det kommentert. Tor er et stygt navn, men det er det mange som heter:)
overkill Skrevet 17. september 2008 #7 Skrevet 17. september 2008 Eg veit faktisk om to søskenpar som heiter Odin og Tor. Huttetu. Og ja, eg må diverre sei at eg syns Odin er eit aldeles gyseleg namn.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #9 Skrevet 17. september 2008 Bytt "folk" var en aldeles utmerket kommentar!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #10 Skrevet 17. september 2008 Det er et fint navn!!Enig i dem som sier bytt folk! Folk burde lære seg å holde kjeft i sånne situasjoner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå