Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 synes det er trist jeg, merka idag at vi må bytte fra bagvogn til sportsdelen... og da ble jeg super trist! han fyller den fra øverst til nederst, så han må få litt bedre plass.. er 7 mnd.. samtidig blir jo dagene bare mer og mer kos så det er jo morsomt også, men kvier meg for å bytte til sportsvogn... er sikkert rar, men sånn er det nå.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Hvis ungen din er 7 mnd er det absolutt på tide å bytte. Ungen må jo kjede ræva av seg når h*n bare ligger der på rygg. Blir jo understimulert, bare fordi mora har behov for å ha en liiiten baby så lenge som mulig!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Ja for ungen ligger sikkert på rygg 24/7. Idiot. Ikke Hi.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 For et usaklig svar! Man trenger jo ikke akkurat sette opp babyen lenge før den er klar bare for å stimulere den da... Ikke bra å overstimulere små babyer. Vår meget aktive og utforskende jente lå fint i bagen sin til hun var sju måneder hun, da oppdaget hun at det gikk an å snu seg rundt oppi den også og forsøke å klatre ut. Så da bytta vi til sportsdelen så vi kunne feste henne med seler. Men hun syns fortsatt det er greit å veksle mellom å ligge og å sitte i vogna. (Utrolig nok, for hun ligger ikke i våken tilstand noe annet sted enn i vogna, og har ikke gjort det på en del måneder). Skjønner godt hva du mener HI, de vokser så fort :-)
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Ja, de vokser så innmari fort! Kunne fint ha brukt bagen litt til hadde det vært sommer, men når jeg skulle legge han ut i det kalde været og jeg måtte ha tykke klær og tykk dyne over så fylte han bagen akkurat så nå må jeg bytte! hadde også lammeskinnet i, så da ble det dessverre litt trangt for han! Føler liksom han blir kjempe stor bare fordi jeg må bytte Hvis hun begynte å klatre ut var det nok bra dere kunne feste henne med seler! Vi bruker dessuten vogna mest for å sove i. Makan til barnslige folk til tider. Kunne aldri falt meg inn å svare slikt, lurer på hva som egentlig er mellom øra på enkelte her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå