Gå til innhold

Hva gir dere i stedet for tran?


Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

Vi har gitt d-vitamin dråper til Linea frem til sommeren. Da hadde vi det i grøten hennes. I sommer har vi vært litt sløve på det, men så har hun jo vært mye ute i solen da. Nå spiser hun ikke grøt lenger så nå lurer jeg på hvordan jeg skal gjøre det med d-vitaminene... Vurderer å kjøpe noen barnevitaminer i stedet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leni får sånne trantabeletter som man kan tygge, med jordbærsmak. De faller virkelig i smak, hun kaller det namnam. Det står fra 3 år på pakken, men barnelegen sa det var for at ikke mindre barn skal sette dem i halsen. Leni har fått dem lenge, hun nektet å ta tran, og fordi hun er prematur så måtte hun ta. Så vi har bruk dem siden hun sluttet med pupp. Vi kunne bruke D-vitamin dråper fram til det, da fikk hun fettsyrene sine fra meg. Men etterpå var det viktig med tran, så da ble det tyggetabeletter. Til å begynne med laget jeg et lite hull på kapselen og brukte bare det myke fyllet inni (Kapselen rundt er bare en kapsel) men nå spiser hun hele kapselen lett som bare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomas fikk tran hver morgen (vel, det skled litt ut) til morgengrøten. Nå etter sommerferien spiser han frokost i bhg, og jeg glemmer å gi han det til kvelds...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...