Gå til innhold

jeg trenger synspunkter.. Blitt helt tom her :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt det rimelig tøft barnefar til mitt siste barn(under 1,5år) Bare krangel,trusel,og press. Får han ikke vilja si så er det ett helvette. Han bor egentlig ikke her. Bor i vest. Men jobber her nå. Han kommer og går som det passer han. Betaler ikke noe her. Han er flink til og jobbe på huset da mot at jeg betaler deler osv.. Huset står nå kunn på meg etter mye trusler om og bli kastet ut..osv. Lang historie. Nå det siste.. Han ville opp til vest og ha med meg og barnet. Jeg sa nei. Orker ikke opp der nå etter all dritt. Og morra hans er jo ikke god hun heller. Hjelp for en familie.. Da ville han ha med barnet opp alene fra fre til søn. og jeg sa nei til det også. Stoler jo ikke på han. Han tenker bare på sitt eget ego. Han ble rasende også fikk jeg en meld om at vi skulle på samværsmøte. jeg klikket og sa at da bodde han ikke her. Da fikk han ta det valget og komme seg hjem til mamman sin. og som sagt så gjorde han det. Jeg måtte pakke tinga hans. bære ut tvn hans osv.. og han reiste. Og nå så er det synd bare på han.. Jeg motar nå alenetrygd fordi han er så ustabil. Kan ikke stole på han. Og jeg har jo bare prøvd og få til ett sam.arb. m han som han gir f i. Og han truer med at jeg skal få pga det. Kan han det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...