Gå til innhold

kynnere i uke 17?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid og har fått bekkenløsning/bekkenvondt allerede i uke 12 denne gangen, så jeg blir fort sliten og må hvile. Et par dager nå har jeg kjent sånn stramming/anspenthet under magen litt på sidene, og til og med en liten følelse av at hele understellet "siger" ned. Minner om det jeg trodda var kynnere på slutten av forrige svangerskap, men det er vel ikke det?

Har ikke spurt legen om det, jeg var der for 3 dager siden og dette startet naturligvis rett etter. Noen andre som har hatt dette? Kan det være bare at jeg er sliten av for mye ståing og gåing?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fult mulig det er kynnere du har, ikke uvanlig å kjenne de tidlig. Med andremann hadde jeg aller mest kynnere i andre trimester.

Skrevet

Ok, er det ingenting å bekymre seg for da? Så for meg at jeg ble sengeliggende i 6 mnd pga fare for for tidlig fødsel eller noe i den dur, hehe.

Skrevet

Hei,

Jeg hadde kynnere helt fra uke 14-15 (og jeg var førstegangs) ... så det er ingenting å bekymre seg for...;o)

Lykke til videre - klem DD

Skrevet

Noe kynnere er normalt å ha. Så sålenge de ikke blir hyppige eller veldig sterke er det ikke noe å bekymre seg for.

Jeg gikk iallfall 14 dager over og måtte settes igang....

Skrevet

Jeg fikk kynnere veldig tidlig da jeg var gravid! (husker ikke akkurat, men var nok rundt 16-18 uker).

Jeg spurte da jeg var på kontroll, og fikk beskjed om at så lenge jeg ikke kjente noen regelmessighet i kynnerne, var det helt greit og helt normalt :)

Jeg sto og gikk mye jeg også, og merket at det ble litt bedre om jeg kunne sette meg når det knøyt seg som verst!

Skrevet

Forresten!

Bruker du gode sko når du står og går? Jeg begynte å få vondt i ryggen veldig tidlig, men byttet til ordentlige stødige joggesko, og smertene forsvant! :)

Skrevet

Jeg er hjemmeværende, så det blir mest sokker eller tøfler :), men kanskje jeg burde ta på joggesko på shopping istedet for de helt flate ballerinaene...

Takker alle for svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...