Gå til innhold

Øm i musa!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette hørtes sikkert ganske kinki ut, men det jeg mener er att jeg har ett lite problem å lurer på om noen kan hjelpe meg her inne!!

Jeg er i uke 34 nå og har hatt litt problemer med sånn sopp infeksjon i underlivet.. nå merker jeg att jeg er så øm/håven i underlivet(babyutgangen) å så har jeg ett lite rift nett så. å lurer litt på om det er nok en runde med dette drite. har og litt små vondt i magen..

Er det noen andre som har vert borti noe liknende??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner til det med ømmheten, hadde ikke sopp men herregud å øm jeg var, kunne ikke sitte normalt enkelte dager!!

Så det kan jo hende det bare kroppen din som beg å gjøre seg klar.

Så må jeg jo legge til att jeg hadde ganske mye bekkenløsning og når bekkenbunnen løsna kjentes det å da!

Hjalp ikke på ømmheten kan du si;)

Men uansett håper det hjalp litt da!

Lykke til:)

Skrevet

Skikkeli ømt å hovent.. kan det ha med bekkenløysninga å gjør og altså.

Er nemli VELDI plaget av det..

uff føler meg skikkeli uttilpass altså. Er jo og så sårt med dette riftet att det er jo vondt å tørke seg.. Tenker jo di verste tanker ang fødselen. kommer jo til å rivne alle veier nåe jeg allerede nå har rifter.

Skrevet

Ja på meg var det en av tingene som gjorde att det var ekstra ømt, men hovenheten kommer av att men er så mye mere blodfyllt tror jeg.

Husk att det er jo ikke så veldig lenge til nurket ditt kommer:):)

Det er ikke sikkert du revner så mye fordi.

Bruk jornøttolje å smøre deg med der nede, det gjorde jeg og revnet bare 2 sting:)

Skrevet

Aner ikke om det er det samme, men jeg har fra uke 13 ca vært plaget med ødemer i underlivet! Det var rett og slett stengt der fram til uke 17 ca, men sliter fortsatt med det. Stakkars sambo, er ikke sjans å inn dær om dagen, er så ømt og ubehagelig! Enkelte ganger kjennes det som nedpress også, så har vært ganske redd noen ganger... men har undersøkt det ved flere anledninger, og det er rett og slett bare hovent og ømt pga økt blodsirkulasjon og hormoner! Kroppen gjør seg rett og slett klar til fødsel, og det er overhodet ikke farlig - kun fryktelig ubehagelig! Men er du usikker, så ring lege å få det sjekket opp! Det hjalp veldig hos meg bare å vite at alt var ok :) er 23+6 nå forresten! masse lykke til!

Skrevet

du seie att eg skal smøre meg med jordnøtt olje... meine du under fødselen då eller no i tida før????

vil jo prøve med sånne ting for å sleppe onda da der med å rivne å sånn for da e jo kje nåke særli!!

Skrevet

Du får det på under fødselen også, men jeg smørte meg 1 gang om dagen fra uke 35:)

Også veldig god på magen når den blir tørr eller klør:)

Skrevet

har nettd et samme, er uke 33+6. var hos jm å fikk sjekka d, klarte jo ikke sex el noe. å det er et helvete å sitte.

fikk beskjed om å ofte sitte med beina høyt, og ligge mer enn jeg sitter.

ingen sex el lange turer:( det er pga babyen som presser på å gjør alt opphovnet, skjønte det ikke helt selv.

Skrevet

hmm sex nei da går ikkje an då får eg jo rift med ein gang... drit vondt rett å slett!!!

men får vell berre holde ut.. berre anke så på fødselen eg att eg skal rivne da. sa jordmora nåken ting om dette til deg???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...