♥♥♥ Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 oppdaga først litt blod i trusa kl. 1315. ringte legen, og fikk beskjed om å ligge. lå frem til halv seks ca, uten at det kom noe mer. satt så og spiste i 5- 10 minutter, og da kom det litt på papiret igjen. ikke noe i do og ikke noe i trusa... er minimale mengder... men- blir urolig, særlig siden jeg har hatt 2 SA i des.-07 0g april-08. hadde ømme, tunge bryster ett par timer før blødning første gang, og hatt litt stikkinger i magen etter første blødning, så håper det kan gå bra....!! fått time på ahus i morgen kl 0930. blir lange timer dit gett... noen som har noen erfaringer med det samme hvor alt har gått bra?
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Vet ikke hvor langt du er på vei da, men jeg har hatt små blødninger helt fram til jeg var 3 1/2 mnd, ikke hver dag, og ikke mye. Jeg har hatt tre SA bak meg, men denne gangen gikk det godt, er nå snart 5 mnd og venter en vilter gutt, så nå får prinsessa mi litt konkurranse:) Har forresten fått utrolig god oppfølgning denne gangen med tidlig ul og tidlig lege time pga alle sa! Håper på det beste, og jeg har i hvertfall erfart at blødninger ikke nødvendigvis betyr s.abort! Ei gang må det jo gå, så hvorfor ikke denne gangen:)
♥♥♥ Skrevet 17. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2008 jeg er 12+2. vært 2 tidligultralyd 2 ganger denne gangen da jeg var 7+2 og 10+1, og så hjertet slå begge ganger, s da er det jo statistisk sett svært liten sjans for at jeg mister denne gangen... takk for beroligende ord- suger de til meg!!
Maf og lillemann Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 en fire blør litt de første 3 mnd uten at noen verdens ting er galt. det sa ihvertfall legen min. Jeg var på tidlig UL i uke 9, og da så han en liten blodansamling i livmoren, og det kom litt blod når jeg var 11+6 dager på vei. det kan jo være det samme med deg? gynekologen sa også til meg at når alt så bra ut i uke 9 er det under 3 % sjanse for at det skal gå galt. skjønner veldig godt at du er bekymret, men tenk på at det er mye større sjanse for at det går bra enn dårlig! lykke til imorgen =)
Maf og lillemann Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 en av fire mente jeg selfølgelig =)
♥♥♥ Skrevet 17. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. september 2008 mulig, men gyn sa ikke noe om det da jeg var der da... klarer ikke helt å tro det skal ha gått galt. spiren måååå klore seg fast!!!!
Maf og lillemann Skrevet 17. september 2008 #7 Skrevet 17. september 2008 det gjør den nok også! mister du så pass sent, så tror jeg det gjør lovlig vondt altså. sikkert bare et kar som har sprengt, det presses og strekkes en del der inn vet du =) krysser fingrene for deg! =)
sn0wh1te Skrevet 17. september 2008 #8 Skrevet 17. september 2008 Heisann! Da jeg var gravid med første mann hadde jeg blødning i uke 7 og i uke 13. Ganske mye. Gutten min er 4 år nå! Denne gangen blødde jeg bitte litt, sånn som du sier, da jeg var 16 uker på vei. Fant ut at jeg hadde irritert livmorhals. Hadde nemmelig en udiagnostisert infeksjon i underlivet. Tror det var candida. Fikk tabetetter av legen og sex forbud i en uke. Du burde dra til legen og sjekke om du har en irritasjon som påvirker livmorhalsen slik at det blir rød og kan bø litt. Nå er jeg gravid i uke 24, alt har gått bra hittil!
♥♥♥ Skrevet 17. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 17. september 2008 ja, satser også på at alt er bra siden jeg ikke har smerter. legen spurte meg om det før han ringte vakthavende på ahus, og jeg innbiller meg at jeg hadde fått kommet inn i kveld dersom jeg hadde hatt smerter. hadde ikke smerter da jeg mista de to ndre gangene, men da var jeg bare 7+2 og 8+4. vet ikke om det var liv heller da, og det vet jeg at det er denne gangen. føler meg egentlig forholdsvis rolig. har mista på nattan de andre gangene, så blir en spennende natt...
♥♥♥ Skrevet 17. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 17. september 2008 når du sier det, så fikk jeg brev fra legen for noen uker siden at jeg har en bakterieinfeksjon i skjeden som i utgangspunktet er ufarlig, men som blir behandlet under graviditet. kanskje det kan ha en sammenheng...? det har jeg ikke tenkt på før!
DesLykke08<3SepLykke12 Skrevet 17. september 2008 #11 Skrevet 17. september 2008 jeg har hatt urinveisinfeksjon- dobbel dose/to ganger.. ikke noe blod i trusa, men litt da jeg tørket meg.. opp til flere ganger. fått behandling og nå er det borte. kansje det kan være noe som det?
Mamman til Sofie 180207 Skrevet 17. september 2008 #12 Skrevet 17. september 2008 Jeg har hatt flere slike blødninger som du beskriver.. senest for en ukes tid siden og da var jeg nesten 16 uker på vei. For min del er det nå morkaken som flytter seg oppover. Da strekkes det en del inni der og det kan bli litt blødninger. en "fredelig" blødning sa de på Ullevål sist.. Men.. himmel så redd man blir.. Nå har jeg hatt 5-6 sånne siden uke 10 - og man vet jo aldri om de er starten på noe mer.. Kjemperedd hver gang jeg er på do jeg.. Men... nå har det altså sjedd mange ganger, og fosteret har det visst helt strålende bra der inne Lykke til i morgen. Håper og tror så absolutt du får en fin opplevelse med et lite foster som ligger der og sparker og vinker
♥♥♥ Skrevet 18. september 2008 Forfatter #13 Skrevet 18. september 2008 hurra hurra!! alt var bra på ultralyden. livmormunnen lukket, hjertet banket og fosteret bevegde seg. det var så godt å se!!! samboeren min så spiren for første gang og . nok en gang takk for all oppmuntring:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå