Gå til innhold

Hvor blir det av eggløsningen min???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde 1. dag TR 31. august, og ikke hatt EL enda. Hva skjer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan rett og slett bare være sykluskrøll... Jeg har hatt regelmessige sykluser etter pilleslutt i april..helt til denne siste syklusen.. Da kom EL en drøy uke forsinket... :)

Skrevet

Jo, ja, det kan jo være det, men like irriterende likevel.

Er bare litt utolmodig.

Skrevet

Jo, ja, det kan jo være det, men like irriterende likevel.

Er bare litt utålmodig.

Skrevet

I know! Man blir litt smågæren av å vente på el.....

Skrevet

Hvor lang syklus pleier du ha da? Tester du siden du vet du ikke har hatt el?

Skrevet

Jeg tar EL-test hver morgen i morgenurin hver morgen nå om dagen. Er litt usikker på syklusen siden jeg har akkurat sluttet på minipillen, men med minipillen har man da eggløsning, den fester seg bare ikke. Da hadde jeg en syklus på 28-30 dager. Så jeg, etter eggløsningskalkulatoren på babyverden, burde ha hatt EL senest i går...

Får vel teste noen dager til. Sikkert bare noe kluss.

Skrevet

Ikke godt å si. Er vel ikke usannsynlig at det blir noe kluss med hormonene når man slutter på pillen.

Jeg prøvde meg også på de el-testene en måned, men klarte ikke å finne el. Leste et sted at man kanskje bare kan finne den noen timer på dagen. Om du tester bare på morningen, kan det være litt for sent/eller litt for tidlig. Vet ikke jeg. Bedre å ikke vite enn å ikke finne ble min konklusjon!

Skrevet

Jo, ja. Vet jeg bør vente før jeg klager. EL kommer nok snart. Kanskje til helgen når vi har mer tid til sex ;-)

Skrevet

Det hjelper tydligvis å klage litt, for idag var EL-testen pos.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...