Gå til innhold

Elendig form i dag :-)

Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg følt meg elendig.Småkvalm,svimmel og kaldsvetter.Har litt smerter helt oppe i magen.Minner meg om da jeg hadde gallesteinsmerter.Men jeg opererte bort galleblæra for maange år siden så det kan ikke være gallestein.Blir svimmel og kaldsvetter når smertene kommer.HUff,noe skal det alltid være.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smerter òverst i magen KAN vaere tegn pà svangerskaps forgiftning. Kanskje du skulle tatt en sjekk hos legen?

Skrevet

Jeg var på kontroll til fastlegen i går.Alt var bra da.bare litt sukker i urinen men eller var blodtrykk og alt annet bra.

Skrevet

Det er bra :-) Jeg har ikke hatt svangerskaps forgiftning selv, men har hòrt at den kan komme over natta nesten, gjerne med smerter òverst i magen kombinert med kvalme. Noen fàr flere symptomer ogsà, mens andre merker nesten ingenting.Men man mà visst ha hòyt blodtrykk for à ha det.

Det kan vaere luftsmerter du har ogsà, og det er jo ubehagelig nok! Hâper du blir bedre snart! :-)

Skrevet

Takk for det :-)

Er formen likedan i morgen så tar jeg meg en tur til legen.bedre å få sjekket det enn å gå rundt å tenke på om noe er galt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...